Reklama a reklamní text - jejich využití ve výuce cizích jazyků
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F44555601%3A13410%2F07%3A00004525" target="_blank" >RIV/44555601:13410/07:00004525 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
němčina
Název v původním jazyce
Werbung - Schatzkammer authentischer Sprache. Zum Einsatz der Werbung und der Werbetexte im Fremdpsrachenunterricht.
Popis výsledku v původním jazyce
Der Beitrag beschäftigt sich mit dem Thema der Werbung und der Werbetexte aus dem Gesichtspunkt des Fremdsprachenlernens. Es werden verschiedene Nutzungsmöglichkeiten und Einsatzmodelle beschrieben.
Název v anglickém jazyce
Advertisement in the foreign language teaching and learning
Popis výsledku anglicky
The paper concentrates on the role of the advertisement and the advertisement text in the foreign language education. There are described various modells of their using.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju
Ostatní
Rok uplatnění
2007
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Sprach- und Literaturwissenschaftliche Brückenschläge: Vorträge der 13. Jahrestagung der GeSuS in Szombathely, 12.-14.Mai 2004, Maria Balaskó, Petra Szatmári (Hrsg.)
ISBN
978-3-89586-503-9
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
8
Strana od-do
—
Název nakladatele
Lincom Europa
Místo vydání
München
Místo konání akce
Szombathely
Datum konání akce
12. 5. 2004
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
—