Key Words in Current Russian and Czech Online Advertising (in Education)
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14210%2F20%3A00124868" target="_blank" >RIV/00216224:14210/20:00124868 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="https://edit.elte.hu/xmlui/handle/10831/50219" target="_blank" >https://edit.elte.hu/xmlui/handle/10831/50219</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
ruština
Název v původním jazyce
Ključevyje slova v sovremennoj russkoj i češskoj onlajn reklame (v sfere obrazovanija)
Popis výsledku v původním jazyce
Doklad issledujet ključevyje slova v sovremnnoj russkoj i češskoj reklame, i sosredotočitsja na onlajn reklame v sfere obrazovanija. Doklad zanimajetsja charakterističeskoj i osobennoj leksikoj v slovarnom zapase sovremennoj russkoj i češskoj reklamy, učityvaja sferu obrazovanija i Interneta. V doklade rassmatrivajutsja slova, nachodjaščijesja v reklamnych tekstach s samoj vysokoj častotnost’ju. Doklad zanimajetsja ich osnovnymi morfologičeskimi i sintaktičeskimi čertami i ich rol’ju v onlajn reklame v sfere obrazovanija. Osnovnym lingvističeskim materialom dlja analiza javljajetsja tekstovaja reklama v vide bannerov, i reklama i pablisiti v social’nych setjach «Facebook» i «VKontakte». Reklama v sfere obrazovanija vključajet pablisiti škol, vuzov i iniversitetov, drugich obrazovatel’nych institutov (napr. školy jazykov), studenčeskij stažirovok za granicej ili jazykovych lagerej.
Název v anglickém jazyce
Key Words in Current Russian and Czech Online Advertising (in Education)
Popis výsledku anglicky
The paper deals with the key words in current Russian and Czech advertisements, focusing on online advertising in Education. It explores characteristics and specifics of vocabulary of current Russian and Czech advertisements, with emphasis on the online setting and the field of Education. The paper researches the most common and frequent words occurring in advertising texts. It describes their basic morphological and syntactic features and their function in the advertisements. Basic linguistic material represent advertisements in the form of banners and promotional profiles and advertising in social networks “Facebook” and “VKontakte”. The advertising in Education includes advertisements and commercials of schools, universities, other educational institutions (e.g. language schools), studies abroad etc.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
—
OECD FORD obor
60202 - Specific languages
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2020
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Fiatal Szlavisták Budapesti Nemzetközi Konferenciája IX. 9th Conference for Young Slavists in Budapest
ISBN
9789634892182
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
4
Strana od-do
96-99
Název nakladatele
Eötvös Loránd University
Místo vydání
Budapest
Místo konání akce
Budapest
Datum konání akce
9. 5. 2019
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
—