Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Key Words in Current Russian and Czech Online Advertising (in Education)

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14210%2F20%3A00124868" target="_blank" >RIV/00216224:14210/20:00124868 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="https://edit.elte.hu/xmlui/handle/10831/50219" target="_blank" >https://edit.elte.hu/xmlui/handle/10831/50219</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    ruština

  • Název v původním jazyce

    Ključevyje slova v sovremennoj russkoj i češskoj onlajn reklame (v sfere obrazovanija)

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Doklad issledujet ključevyje slova v sovremnnoj russkoj i češskoj reklame, i sosredotočitsja na onlajn reklame v sfere obrazovanija. Doklad zanimajetsja charakterističeskoj i osobennoj leksikoj v slovarnom zapase sovremennoj russkoj i češskoj reklamy, učityvaja sferu obrazovanija i Interneta. V doklade rassmatrivajutsja slova, nachodjaščijesja v reklamnych tekstach s samoj vysokoj častotnost’ju. Doklad zanimajetsja ich osnovnymi morfologičeskimi i sintaktičeskimi čertami i ich rol’ju v onlajn reklame v sfere obrazovanija. Osnovnym lingvističeskim materialom dlja analiza javljajetsja tekstovaja reklama v vide bannerov, i reklama i pablisiti v social’nych setjach «Facebook» i «VKontakte». Reklama v sfere obrazovanija vključajet pablisiti škol, vuzov i iniversitetov, drugich obrazovatel’nych institutov (napr. školy jazykov), studenčeskij stažirovok za granicej ili jazykovych lagerej.

  • Název v anglickém jazyce

    Key Words in Current Russian and Czech Online Advertising (in Education)

  • Popis výsledku anglicky

    The paper deals with the key words in current Russian and Czech advertisements, focusing on online advertising in Education. It explores characteristics and specifics of vocabulary of current Russian and Czech advertisements, with emphasis on the online setting and the field of Education. The paper researches the most common and frequent words occurring in advertising texts. It describes their basic morphological and syntactic features and their function in the advertisements. Basic linguistic material represent advertisements in the form of banners and promotional profiles and advertising in social networks “Facebook” and “VKontakte”. The advertising in Education includes advertisements and commercials of schools, universities, other educational institutions (e.g. language schools), studies abroad etc.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    60202 - Specific languages

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2020

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Fiatal Szlavisták Budapesti Nemzetközi Konferenciája IX. 9th Conference for Young Slavists in Budapest

  • ISBN

    9789634892182

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    4

  • Strana od-do

    96-99

  • Název nakladatele

    Eötvös Loránd University

  • Místo vydání

    Budapest

  • Místo konání akce

    Budapest

  • Datum konání akce

    9. 5. 2019

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku