Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

I reklama vychovává

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F70883521%3A28120%2F11%3A43865735" target="_blank" >RIV/70883521:28120/11:43865735 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    I reklama vychovává

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Reklama je nedílnou součástí mediální kultury každého národa. Reklama odráží kulturu národa a také kultura národa se odráží v reklamě. Reklama vychovává. Na jedné straně vychovává k sociálnímu cítění, zodpovědnému chování, empatii, úctě, k zásadám zdravého stravování, ale na druhé straně také k neúctě (ke stáří, k autoritám), k nadměrnému konzumu, k nadměrné konzumaci léků, k finanční negramotnosti apod. Cílem článku je prezentovat základní směry působení reklamy a poukázat na hlavní etické problémy působení reklamy na člověka.

  • Název v anglickém jazyce

    Advertising educates

  • Popis výsledku anglicky

    Advertising is an integral part of the media culture of each nation. Advertising reflects the culture of a nation and a nation's culture is also reflected in advertising. Advertising educates. Firstly, advertising educates of social conscience, responsible behavior, empathy, respect, principles of healthy food, but secondly, advertising educates of disrespect (to age, to authorities), excessive consumerism, excessive consumption of drugs, the financial illiteracy, etc. The aim of article is to present the basic directions of influence of advertising and to point out the main ethical problems of human interaction advertising.

Klasifikace

  • Druh

    O - Ostatní výsledky

  • CEP obor

    AE - Řízení, správa a administrativa

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2011

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů