Sociální a mezikulturní aspekty reklamy
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F70883521%3A28120%2F08%3A63507700" target="_blank" >RIV/70883521:28120/08:63507700 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Sociální a mezikulturní aspekty reklamy
Popis výsledku v původním jazyce
Reklama je v současné době výrazem kultury a komunikace v dané zemi. V reklamě se mimo jiné odráží i vnímání sociálních a kulturních hodnot jako jsou např. chudoba ve světě a humanitární pomoc, rasismus, domácí násilí, právo na informace, týrání dětí, práva menšin, ekologie, kouření, smrt na silnicích, lidé bez domova, atd. Příspěvek se zabývá problematikou sociálních a mezikulturních aspektů, jejich využívání v reklamě a odraz této problematiky v etickém chápání reklamy.
Název v anglickém jazyce
Social and intercultural aspect of advertising
Popis výsledku anglicky
Nowadays, advertising is expression of culture and communication in the present country. Advertising, among others, reflects sensation of social and cultural values as are e. g. poverty abroad and humanitarian help, racism, native force, right to information, abuse of children, law minorities, environmentalism, smoking, death on roads, unsettled people. The main aim of this article is to deal with problems of social and intercultural aspects, their exploitation in advertising and reflection of these problems in ethical comprehension of advertising.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AE - Řízení, správa a administrativa
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju
Ostatní
Rok uplatnění
2008
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Mezinárodní konference k evropskému mezikulturnímu dialogu
ISBN
978-80-7318-768-2
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
1
Strana od-do
—
Název nakladatele
Univerzita Tomáše Bati, Zlín
Místo vydání
Zlín
Místo konání akce
Zlín
Datum konání akce
25. 9. 2008
Typ akce podle státní příslušnosti
CST - Celostátní akce
Kód UT WoS článku
—