Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Sociální a mezikulturní aspekty reklamy

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F70883521%3A28120%2F08%3A63507700" target="_blank" >RIV/70883521:28120/08:63507700 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Sociální a mezikulturní aspekty reklamy

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Reklama je v současné době výrazem kultury a komunikace v dané zemi. V reklamě se mimo jiné odráží i vnímání sociálních a kulturních hodnot jako jsou např. chudoba ve světě a humanitární pomoc, rasismus, domácí násilí, právo na informace, týrání dětí, práva menšin, ekologie, kouření, smrt na silnicích, lidé bez domova, atd. Příspěvek se zabývá problematikou sociálních a mezikulturních aspektů, jejich využívání v reklamě a odraz této problematiky v etickém chápání reklamy.

  • Název v anglickém jazyce

    Social and intercultural aspect of advertising

  • Popis výsledku anglicky

    Nowadays, advertising is expression of culture and communication in the present country. Advertising, among others, reflects sensation of social and cultural values as are e. g. poverty abroad and humanitarian help, racism, native force, right to information, abuse of children, law minorities, environmentalism, smoking, death on roads, unsettled people. The main aim of this article is to deal with problems of social and intercultural aspects, their exploitation in advertising and reflection of these problems in ethical comprehension of advertising.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AE - Řízení, správa a administrativa

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2008

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Mezinárodní konference k evropskému mezikulturnímu dialogu

  • ISBN

    978-80-7318-768-2

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    1

  • Strana od-do

  • Název nakladatele

    Univerzita Tomáše Bati, Zlín

  • Místo vydání

    Zlín

  • Místo konání akce

    Zlín

  • Datum konání akce

    25. 9. 2008

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    CST - Celostátní akce

  • Kód UT WoS článku