Česká reklama druhé poloviny 19. století ve službách národu
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F67985963%3A_____%2F04%3A00109335" target="_blank" >RIV/67985963:_____/04:00109335 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Česká reklama druhé poloviny 19. století ve službách národu
Popis výsledku v původním jazyce
Reklama odrážela a současně využívala ve svůj prospěch aktuální společenské, politické ap. problémy. Na přelomu 19. a 20. století k nim patřil vztah Čechů a Němců. Studie se zabývá důsledky plynoucími z tohoto problému pro českou obchodní propagaci.
Název v anglickém jazyce
Czech advertisement and publicity serving the nation in the latter half of the 19th century
Popis výsledku anglicky
Advertisement and publicity reflected and at the same time benefited from the actual social, political and other problems. At the turn of the 19th century these problems included the ethnic relations between Czechs and Germans. The study deals with the impact of these problems on Czech advertisement and publicity.
Klasifikace
Druh
C - Kapitola v odborné knize
CEP obor
AB - Dějiny
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2004
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název knihy nebo sborníku
Hospodářské dějiny
ISBN
80-7286-059-3
Počet stran výsledku
11
Strana od-do
229-239
Počet stran knihy
—
Název nakladatele
Historický ústav AV ČR
Místo vydání
Praha
Kód UT WoS kapitoly
—