Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Environmentální reklama jako nový trend marketingové komunikace

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F70883521%3A28120%2F07%3A63506348" target="_blank" >RIV/70883521:28120/07:63506348 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Environmentální reklama jako nový trend marketingové komunikace

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Environmentální reklama je široce akceptována jako nový trend v marketingové komunikaci. V důsledku růstu významu ekologických problémů v naší společnosti se i reklamní veřejnost rozhodla rozšířit oblast reklamy o sebekázeň a odpovědné využívání environmentální reklamy. Environmentální reklamu můžeme chápat jako reklamu s environmentálním aspektem, tzn. reklamu obsahující jakýkoliv prvek činností, výrobků nebo služeb organizací, který může ovlivňovat životní prostředí. Cílem příspěvku je prezentovat základní zásady a problémy environmentální reklamy s důrazem etiku a společenskou odpovědnost firem.

  • Název v anglickém jazyce

    Environmental advertising as a new trend of marketing communications

  • Popis výsledku anglicky

    Environmental advertising is widely accepted as a new trend of marketing communications. Because of the growing importance of environmental issues in our society, advertising public decided to extend the area of self-discipline and responsible use environmental advertising. Environmental advertising is to be taken as advertising with environmental aspect, that means advertising with an element of an organisation´s activities or products that can interact with the environment. The main aim of this article is to present major principles and problems of the environmental advertising forcefully an ethics and a Corporate Social Responsibility.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AH - Ekonomie

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2007

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Znalostní ekonomika - trendy rozvoje vzdělávání, vědy a praxe

  • ISBN

    978-80-7318-646-3

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    6

  • Strana od-do

    120

  • Název nakladatele

    Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

  • Místo vydání

    Zlín

  • Místo konání akce

  • Datum konání akce

  • Typ akce podle státní příslušnosti

  • Kód UT WoS článku