Environmentální reklama jako nový trend marketingové komunikace
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F70883521%3A28120%2F07%3A63506348" target="_blank" >RIV/70883521:28120/07:63506348 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Environmentální reklama jako nový trend marketingové komunikace
Popis výsledku v původním jazyce
Environmentální reklama je široce akceptována jako nový trend v marketingové komunikaci. V důsledku růstu významu ekologických problémů v naší společnosti se i reklamní veřejnost rozhodla rozšířit oblast reklamy o sebekázeň a odpovědné využívání environmentální reklamy. Environmentální reklamu můžeme chápat jako reklamu s environmentálním aspektem, tzn. reklamu obsahující jakýkoliv prvek činností, výrobků nebo služeb organizací, který může ovlivňovat životní prostředí. Cílem příspěvku je prezentovat základní zásady a problémy environmentální reklamy s důrazem etiku a společenskou odpovědnost firem.
Název v anglickém jazyce
Environmental advertising as a new trend of marketing communications
Popis výsledku anglicky
Environmental advertising is widely accepted as a new trend of marketing communications. Because of the growing importance of environmental issues in our society, advertising public decided to extend the area of self-discipline and responsible use environmental advertising. Environmental advertising is to be taken as advertising with environmental aspect, that means advertising with an element of an organisation´s activities or products that can interact with the environment. The main aim of this article is to present major principles and problems of the environmental advertising forcefully an ethics and a Corporate Social Responsibility.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AH - Ekonomie
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2007
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Znalostní ekonomika - trendy rozvoje vzdělávání, vědy a praxe
ISBN
978-80-7318-646-3
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
6
Strana od-do
120
Název nakladatele
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Místo vydání
Zlín
Místo konání akce
—
Datum konání akce
—
Typ akce podle státní příslušnosti
—
Kód UT WoS článku
—