Sociálně zodpovědná reklama
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F70883521%3A28120%2F09%3A63508322" target="_blank" >RIV/70883521:28120/09:63508322 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Sociálně zodpovědná reklama
Popis výsledku v původním jazyce
Tento článek zkoumá vztah mezi sociální zodpovědností firem a reklamou a prezentuje rozdíly mezi sociální a sociálně zodpovědnou reklamou. V samostatné kapitole jsou pak prezentovány formy sociální zodpovědnosti reklamy včetně konkrétních příkladů.
Název v anglickém jazyce
Corporate social responsibility, social advertising, social responsibility of the advertising
Popis výsledku anglicky
This article examines the relations between corporate social responsibility and advertising, presents different between social advertising and social responsibility of the advertising. Separate chapter presented forms of social responsibility of the advertising, inclusive of examples.
Klasifikace
Druh
C - Kapitola v odborné knize
CEP obor
AE - Řízení, správa a administrativa
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju
Ostatní
Rok uplatnění
2009
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název knihy nebo sborníku
Manažerská etika - inspirace pro 21. století?
ISBN
978-80-86771-32-8
Počet stran výsledku
6
Strana od-do
—
Počet stran knihy
180
Název nakladatele
WAMAK
Místo vydání
Hradec Králové, Česká republika
Kód UT WoS kapitoly
—