Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Sociálně zodpovědná reklama

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F70883521%3A28120%2F09%3A63508322" target="_blank" >RIV/70883521:28120/09:63508322 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Sociálně zodpovědná reklama

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Tento článek zkoumá vztah mezi sociální zodpovědností firem a reklamou a prezentuje rozdíly mezi sociální a sociálně zodpovědnou reklamou. V samostatné kapitole jsou pak prezentovány formy sociální zodpovědnosti reklamy včetně konkrétních příkladů.

  • Název v anglickém jazyce

    Corporate social responsibility, social advertising, social responsibility of the advertising

  • Popis výsledku anglicky

    This article examines the relations between corporate social responsibility and advertising, presents different between social advertising and social responsibility of the advertising. Separate chapter presented forms of social responsibility of the advertising, inclusive of examples.

Klasifikace

  • Druh

    C - Kapitola v odborné knize

  • CEP obor

    AE - Řízení, správa a administrativa

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2009

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název knihy nebo sborníku

    Manažerská etika - inspirace pro 21. století?

  • ISBN

    978-80-86771-32-8

  • Počet stran výsledku

    6

  • Strana od-do

  • Počet stran knihy

    180

  • Název nakladatele

    WAMAK

  • Místo vydání

    Hradec Králové, Česká republika

  • Kód UT WoS kapitoly