Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Social advertising in Belarus

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F44555601%3A13430%2F17%3A43892850" target="_blank" >RIV/44555601:13430/17:43892850 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://www.ff.unipo.sk/jak/aktualnecislo.html" target="_blank" >http://www.ff.unipo.sk/jak/aktualnecislo.html</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    běloruština

  • Název v původním jazyce

    Sacyjal'naja reklama ? Belarus?

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Artykul prysvechany belaruskaj sacyjal&apos;naj reklame. Hety segment padzjaljajecca na (1) sacyjal&apos;nuju reklamu dzjarzhzamovy; (2) konkursnuju sacyjal&apos;nuju reklamu, jakaja z?ja?ljaecca ? ramkah festyvalja? reklamy ? ne za?sjody vyhodz?c&apos; na reklamnyja b?lbordy; (3) reklamu, stvoranuju ? ramkah kul&apos;turnyh ? asvetn?ck?h akcyj. Sacyjal&apos;naja reklama Belarus? padzjaljaecca na belaruskamo?nuju ? ruskamo?nuju, aposhnjaja znachna peravazhaje. Belaruska-aryentavanaja reklama nab?raje papuljarnasc&apos; ? kol&apos;kasna pashyrajecca asabl?va ? aposhn?ja pjac&apos; hado?. Sacyjal&apos;naja tematyka reklamy aryentavana na stvarenne paz?ty?naha ?m?dzhu dzjarzha?nyh struktur, zakranaje prablemy ekalog??, bjaspek?, zachavannja movy ? kul&apos;tury.

  • Název v anglickém jazyce

    Social advertising in Belarus

  • Popis výsledku anglicky

    The article covers the issue of Belarusian social advertising. This media segment is divided into three groups (1) social advertising regulated by the governmental order and public announcement strategy; (2) social advertising that is created within the frameworks of advertising festivals and various competitions and does not always appear on billboards; (3) advertising that is particularly created for cultural and educational events. Social advertising is delivered in two languages: Belarusian and Russian, where the latter predominates. Advertising that is designed in the Belarusian language has gained its popularity and it has been significantly expanding especially during the last five years. The social issues of the advertising in Belarus are focused on creating a positive image of the governmental authorities, environmental concerns, security, as well as language and culture preservation.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>ost</sub> - Ostatní články v recenzovaných periodicích

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    60202 - Specific languages

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2017

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Jazyk a kultúra. Internetový časopis Lingvokulturologického a prekladateľsko-tlmočníckeho centra excelentnosti pri Filozofickej fakulte Prešovskej univerzity v Prešove

  • ISSN

    1338-1148

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    8

  • Číslo periodika v rámci svazku

    29-30

  • Stát vydavatele periodika

    SK - Slovenská republika

  • Počet stran výsledku

    14

  • Strana od-do

    52-65

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus