Belarusian Advertising: on the Way to the National Format
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F44555601%3A13430%2F16%3A43887680" target="_blank" >RIV/44555601:13430/16:43887680 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="http://www.ff.unipo.sk/jak/cislo25-26.html" target="_blank" >http://www.ff.unipo.sk/jak/cislo25-26.html</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
běloruština
Název v původním jazyce
Belaruskaja reklama: na shljahu da nacyjanal'naha farmata
Popis výsledku v původním jazyce
Artykul prysvechany suchasnaj belaruskaj reklame, jakaja pachala svajo aktyunae razviccjo na pachatku 21-ga stagoddzja. Raskazvaoe pra tradycyju festyvaljau reklamy u Belarusi i zvjartaoe uvagu na semijotyku festyval'nyh lagatypau. Dajecca karotkaje apisanne belaruskaj reklamnaj industryi i jaje asnounyh reklamnyh stratehij. Belaruskaja reklama ujauljaje saboj adbitak kamunikatyunyh adnosin nacyi i adljustrouvaje agul'nuju tendencyju - peravahu ruskaj movy. Suchasnaja belaruskamounaja reklama - slabarazvity sehment, jaki tym ne mensh zjauljaecca perspektyunym ab'ektam dlja dasledavannjau.
Název v anglickém jazyce
Belarusian Advertising: on the Way to the National Format
Popis výsledku anglicky
The article is devoted to modern Belarusian advertising which began its development in the beginning of the 21st century. It also introduces the tradition of advertising festivals in Belarus and presents the semiotics of festival logotypes. A brief description of Belarusian advertising industry and basic advertising strategies are introduced as well. Belarusian advertising being an imprint of communicative relations reflects the general trend which is its preferential use of the Russian language. Today's Belarusian advertising still remains an underdeveloped field being also seen as a promising target for different linguistic and cultural studies.
Klasifikace
Druh
J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
CEP obor
AI - Jazykověda
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2016
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Jazyk a kultúra. Internetový časopis Lingvokulturologického a prekladateľsko-tlmočníckeho centra excelentnosti pri Filozofickej fakulte Prešovskej univerzity v Prešove
ISSN
1338-1148
e-ISSN
—
Svazek periodika
7
Číslo periodika v rámci svazku
25-26
Stát vydavatele periodika
SK - Slovenská republika
Počet stran výsledku
13
Strana od-do
17-29
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—