Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Belarusian Advertising: on the Way to the National Format

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F44555601%3A13430%2F16%3A43887680" target="_blank" >RIV/44555601:13430/16:43887680 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://www.ff.unipo.sk/jak/cislo25-26.html" target="_blank" >http://www.ff.unipo.sk/jak/cislo25-26.html</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    běloruština

  • Název v původním jazyce

    Belaruskaja reklama: na shljahu da nacyjanal'naha farmata

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Artykul prysvechany suchasnaj belaruskaj reklame, jakaja pachala svajo aktyunae razviccjo na pachatku 21-ga stagoddzja. Raskazvaoe pra tradycyju festyvaljau reklamy u Belarusi i zvjartaoe uvagu na semijotyku festyval'nyh lagatypau. Dajecca karotkaje apisanne belaruskaj reklamnaj industryi i jaje asnounyh reklamnyh stratehij. Belaruskaja reklama ujauljaje saboj adbitak kamunikatyunyh adnosin nacyi i adljustrouvaje agul'nuju tendencyju - peravahu ruskaj movy. Suchasnaja belaruskamounaja reklama - slabarazvity sehment, jaki tym ne mensh zjauljaecca perspektyunym ab'ektam dlja dasledavannjau.

  • Název v anglickém jazyce

    Belarusian Advertising: on the Way to the National Format

  • Popis výsledku anglicky

    The article is devoted to modern Belarusian advertising which began its development in the beginning of the 21st century. It also introduces the tradition of advertising festivals in Belarus and presents the semiotics of festival logotypes. A brief description of Belarusian advertising industry and basic advertising strategies are introduced as well. Belarusian advertising being an imprint of communicative relations reflects the general trend which is its preferential use of the Russian language. Today's Belarusian advertising still remains an underdeveloped field being also seen as a promising target for different linguistic and cultural studies.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    AI - Jazykověda

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2016

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Jazyk a kultúra. Internetový časopis Lingvokulturologického a prekladateľsko-tlmočníckeho centra excelentnosti pri Filozofickej fakulte Prešovskej univerzity v Prešove

  • ISSN

    1338-1148

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    7

  • Číslo periodika v rámci svazku

    25-26

  • Stát vydavatele periodika

    SK - Slovenská republika

  • Počet stran výsledku

    13

  • Strana od-do

    17-29

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus