Vše
Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

The semiotics of visual outdoor advertisements in the context of bilingualism

Identifikátory výsledku

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    běloruština

  • Název v původním jazyce

    Semijotyka vizualnaj vonkavaj reklamy va umovach bilinhvizmu

  • Popis výsledku v původním jazyce

    U dakladzie prapanouvajucca vyniki dasledavannia, jakoje pravodzilasia z vierasnia 2015 da krasavika 2016 hoda u Minsku, u centralnaj častcy horada u miežach "druhoha kalca". Daklad infarmuje pra pravavoje rehuliavannie reklamnaj dziejnasci u Belarusi, staulennie da bielaruskaj movy u reklamie i razmierkavannie mou pavodle halounych typau reklamy (kamiercyjnaja, sacyjalnaja i palityčnaja).

  • Název v anglickém jazyce

    The semiotics of visual outdoor advertisements in the context of bilingualism

  • Popis výsledku anglicky

    The paper presents results of a fieldwork carried out from September 2015 to March 2016 in Minsk, in particular its central part within the limits of the Second Ring. The paper informs about legal regulations of advertising in Belarus, attitudes to the Belarusian language in advertisements, and language choice according to the main types of advertisement (commercial, social and political).

Klasifikace

  • Druh

    O - Ostatní výsledky

  • CEP obor

    AI - Jazykověda

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2016

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů