Advertising Language: A source of Innovation or Corruption of Language?
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14210%2F07%3A00033787" target="_blank" >RIV/00216224:14210/07:00033787 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
španělština
Název v původním jazyce
El lenguaje publicitario: ?fuente de innovación o de corrupción de la lengua?
Popis výsledku v původním jazyce
Este artículo se centra en los aspectos positivos y negativos de la publicidad en la sociedad de consumo, sobre todo, en el papel que desempeńa hoy el lenguaje publicitario en la evolución de la lengua y en la calidad de la comunicación lingüística. El lenguaje publicitario se caracteriza por el uso de muchos recursos lingüísticos innovadores. Por otra parte, algunos rasgos característicos de la publicidad, p. ej. el carácter unilateral del mensaje publicitario, la exageración, la simplificación, la fragmentación, el predominio de la forma sobre el contenido, etc., pueden influir de manera negativa en el uso de la lengua en general.
Název v anglickém jazyce
Advertising Language: A source of Innovation or Corruption of Language?
Popis výsledku anglicky
This paper focuses on the positive and negative aspects of advertising in the modern consumer society, especially on the role of the language of advertising in the evolution of language and in the quality of linguistic communication. The language of advertising is characterized by the use of many innovative linguistic resources. On the other hand, some characteristics of advertising, such as the unilateral character of the advertising message, exageration, simplification, fragmentation, and the predominance of form over content, etc., may negatively affect the use of language.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AI - Jazykověda
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)<br>S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2007
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Acta Universitatis Palackianae Olomucensis Philologica 92, Romanica Olomucensia XVIII
ISBN
978-80-244-1820-9
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
7
Strana od-do
—
Název nakladatele
Univerzita Palackého v Olomouci
Místo vydání
Olomouc
Místo konání akce
Univerzita Palackého v Olomouci
Datum konání akce
1. 1. 2007
Typ akce podle státní příslušnosti
WRD - Celosvětová akce
Kód UT WoS článku
—