Reklama a její úloha v konzumní společnosti
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F70883521%3A28120%2F07%3A63506350" target="_blank" >RIV/70883521:28120/07:63506350 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Reklama a její úloha v konzumní společnosti
Popis výsledku v původním jazyce
Konzum je středem pozornosti již několik let. Mnoho lidí věří, že konzum je negativní věc. Tito kritikové obvykle označují za faktor růstu konzumu a konzumního způsobu života právě reklamu. Nicméně, reklama sama o sobě nevytváří konzumní společnosti, alekonzumní život, stejně jako reklamu, vytvářejí lidé. Ale reklama může také pomáhat. V důsledků růstu významu ekonomických problémů v naší společnosti, reklama může napomoci k ekologické výchově pomocí tzv. environmenální reklamy. Reklama může pomoci také při řešení sociálních, etických, rasových a jiných problémů.
Název v anglickém jazyce
Advertising and its role in Consumer Society
Popis výsledku anglicky
Consumerism has been a topic of interest for a several years. Many people believe that consumerism is a negative thing. These critics usually link the rise of consumerism to advertising. However, advertising doesn´t make consumer society, but people makeconsumer society and advertising. But advertising can help us, too. Because of the growing importance of environmental issues in society, advertising can help with ecological education by environmental advertising. As well, advertising can help with solving social problems, ethics problems, race problems etc.
Klasifikace
Druh
C - Kapitola v odborné knize
CEP obor
AH - Ekonomie
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2007
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název knihy nebo sborníku
Manažerská etika - inspirace pro 21. století
ISBN
80-86771-23-7
Počet stran výsledku
7
Strana od-do
69-76
Počet stran knihy
—
Název nakladatele
Wamak
Místo vydání
Hradec Králové
Kód UT WoS kapitoly
—