Veřejný prostor a reklama - reklama v Praze
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F68407700%3A21110%2F14%3A00219653" target="_blank" >RIV/68407700:21110/14:00219653 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Veřejný prostor a reklama - reklama v Praze
Popis výsledku v původním jazyce
Reklama, jako jeden ze současných problémů veřejných prostor Hlavního Města Praha. Popis a kategorizace reklamy, reklamních a informačních zařízení z hlediska marketingu, veřejného prostoru a působení, popis problémů, které reklama a reklamní zařízení doměst přináší. Způsoby přístupu k regulaci reklamních a informačních zařízení v rámci jednotlivých pražských městských částí a pražské památkové zóny a popis a zhodnocení problémů, možnosti řešení.
Název v anglickém jazyce
PUBLIC SPACE AND ADVERTISING - ADVERTISING IN PRAGUE
Popis výsledku anglicky
Advertisment as problem of the city. Survey and classification of advertisement types ? various aspects ? in the public space of the Czech capital Prague. Outline of corrective legislation. Examples of advertisements. Summery of the problem
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
JN - Stavebnictví
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2014
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Sborník anotací konference Juniorstav 2014
ISBN
978-80-214-4851-3
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
1
Strana od-do
23
Název nakladatele
VUT v Brně, Fakulta stavební
Místo vydání
Brno
Místo konání akce
Brno
Datum konání akce
30. 1. 2014
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
—