Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Perception of Visual Smog in the City and in the Countryside

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60460709%3A41110%2F21%3A85512" target="_blank" >RIV/60460709:41110/21:85512 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="https://fmk.sk/download/Marketing-Identity-2020-eng.pdf" target="_blank" >https://fmk.sk/download/Marketing-Identity-2020-eng.pdf</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Perception of Visual Smog in the City and in the Countryside

  • Popis výsledku v původním jazyce

    The topic of visual smog is becoming more and more topical and is coming to the forefront of the interest of Czech society. This is not only a problem today, but only in recent years, it is increasingly perceived. However, visual smog has plagued postmodern society for a long time. Many advertisements, trailers, colours and various interactivities can be seen in the public space. Advertising is becoming a part of everyday life, it forms life not only in urban but also in rural settlements. Some people do not even perceive advertising in a public space and may say that they are not interested, but the environment in which everyone is life takes place is generally important for the lives of all involved. Advertising affects everyone consciously or subconsciously. Public spaces are the business card of the city and it is important how people perceive it aesthetically and how they feel in it. These aspects further affect such things as crime or cleanliness in a given place. The aim of the article is to f

  • Název v anglickém jazyce

    Perception of Visual Smog in the City and in the Countryside

  • Popis výsledku anglicky

    The topic of visual smog is becoming more and more topical and is coming to the forefront of the interest of Czech society. This is not only a problem today, but only in recent years, it is increasingly perceived. However, visual smog has plagued postmodern society for a long time. Many advertisements, trailers, colours and various interactivities can be seen in the public space. Advertising is becoming a part of everyday life, it forms life not only in urban but also in rural settlements. Some people do not even perceive advertising in a public space and may say that they are not interested, but the environment in which everyone is life takes place is generally important for the lives of all involved. Advertising affects everyone consciously or subconsciously. Public spaces are the business card of the city and it is important how people perceive it aesthetically and how they feel in it. These aspects further affect such things as crime or cleanliness in a given place. The aim of the article is to f

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50902 - Social sciences, interdisciplinary

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2021

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Annual International Scientific Conference on Marketing Identity: COVID-2.0

  • ISBN

    978-80-572-0107-6

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    7

  • Strana od-do

    633-640

  • Název nakladatele

    Neuveden

  • Místo vydání

  • Místo konání akce

    TRNAVA, SLOVAK REPUBLIC

  • Datum konání akce

    11. 11. 2020

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku

    000656125300061