Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

METODOLOGIE TVORBY NÁRODNÍHO REKLAMNÍHO STYLU

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F47813059%3A19520%2F12%3A%230002058" target="_blank" >RIV/47813059:19520/12:#0002058 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    METODOLOGIE TVORBY NÁRODNÍHO REKLAMNÍHO STYLU

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Tento text představuje metodologický postup pro tvorbu národních reklamních stylů, který je důležitý pro cílování reklamních kampaní v jiných než domácích regionech. Metodologický postup vychází z řady výzkumů, které byly již realizovány a publikovány. První fáze je zaměřena na určení kulturních dimenzí dle profesora Hofstedeho a Schwartze. Následně je třeba určit komunikační kontext daného regionu a aplikovat do něj nejvýraznější kulturní dimenze. Na základě těchto postupů vytvoříme konkrétní národní reklamní styly.

  • Název v anglickém jazyce

    METHODOLOGY OF THE CREATION OF NATIONAL ADVERTISING STYLE

  • Popis výsledku anglicky

    This text shows a methodological approach for creating national advertising style which is very important for aiming advertising campaigns in non-domestic regions. This approach is based on a numbers of many researches which have been realized and published. First phase is focuses on identifying of cultural dimensions by professor Hofstede and Schwartze. After that is necessary to identify communication context of advertisements in specific region and apply in it the most significant cultural dimensions. We can create specific national advertising style based on these principals.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    AH - Ekonomie

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2012

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Acta academica karviniensia

  • ISSN

    1212-415X

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    XII

  • Číslo periodika v rámci svazku

    1

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    8

  • Strana od-do

    93-100

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus