Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Reklamní apely v TV reklamě na finanční produkty a služby

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F70883521%3A28120%2F10%3A63509771" target="_blank" >RIV/70883521:28120/10:63509771 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Reklamní apely v TV reklamě na finanční produkty a služby

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Ačkoli se v dnešní době často hovoří o přesycenosti diváků televizní reklamou, stále je na tuto část komunikace vynakládána jedna z nejvyšších částek z objemu marketingových rozpočtů. Co je možné v televizní reklamě zachytit a jak se mohou tato sdělení přizpůsobovat kulturním zvykům daného národa, je předmětem tohoto článku. Zvláštní důraz je kladen na analýzu reklamních apelů v produktové kategorii finančních reklam, a to v rámci televizní reklamy původem české a tzv. euroreklamy. Příjemci reklamního sdělení reagují na reklamu v rámci své kultury, svého životního stylu, hodnotového systému, postojů, přání a způsobu vnímání. Proto se různí také postoj, který k reklamě zaujímají odlišné kultury. Cílem příspěvku je analyzovat rozdíly v použitých reklamních apelech u reklamy určené pro jeden konkrétní národ v protikladu s reklamou určenou celému evropskému trhu.

  • Název v anglickém jazyce

    Advertising appeals in TV advertising of financial products and services

  • Popis výsledku anglicky

    Even though in these days we can speak of the oversaturation of TV commercials, one of the most significant amount of marketing budget is always spent on this area. The paper is focused on annoucement, which are possible to intercept in commercials and the way how this annoucement can be adapted to cultural habits of the specific nation. Author put stress on the analysis advertising appeals in product category financial commercials from Czech and foreign point of view. Recipients of advertising responseon it from the point of view of their culture, life style, value system, attitudes, desire and perception. That?s why people from particular cultures response in different way on advertising messages. The main goal of this paper is analysis of differences in advertising appeals in two ways ? in commercials created for one concrete nation in spite of commercials created for the whole Europe.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AE - Řízení, správa a administrativa

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2010

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    (KO)Média

  • ISBN

    978-80-7318-903-7

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    8

  • Strana od-do

  • Název nakladatele

    Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací

  • Místo vydání

    Zlín

  • Místo konání akce

    Zlín

  • Datum konání akce

    1. 1. 2009

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku