Rozdílnost produktových kategorií v české TV reklamě
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F70883521%3A28120%2F09%3A63508575" target="_blank" >RIV/70883521:28120/09:63508575 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Rozdílnost produktových kategorií v české TV reklamě
Popis výsledku v původním jazyce
Ze všech částí komunikačního mixu jsou právě v reklamě nejvíce viditelné kulturní rozdíly charakteristické pro danou cílovou skupinu. Příjemci reklamního sdělení reagují na reklamu v rámci své kultury, svého životního stylu, hodnotového systému, postojů,přání a způsobu vnímání. Proto se různí také postoj, který k reklamě zaujímají odlišné kultury. Firmy, které jsou citlivé ke kulturním rozdílům, je také promítají do marketingové komunikace se svými zákazníky. Z tohoto důvodu můžeme v reklamě jednotlivých zemí zjistit určité rozdíly, jež mají své základy především v jejich kultuře. Reklamní odborníci někdy hovoří o americkém, německém popř. britském či jiném reklamním stylu. Je možné tedy nějakým způsobem definovat také český reklamní styl?
Název v anglickém jazyce
The differences of product categories in Czech TV advertising
Popis výsledku anglicky
The most visible parts of the marketing mix in the area of advertising are cultural differences which are typical for the particular target group. Recipients of advertising response on it from the point of view of their culture, life style, value system,attitudes, desire and perception. That?s why people from particular cultures response in different way on advertising messages. Firms which are sensitive to cultural differences accept this issue in their marketing communication with customers. So we can trace in advertising in particular countries some differences that are rooted in their culture. Admen sometimes speak about American, German, British or other advertising style. Can we also define in some way Czech advertising style?
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AE - Řízení, správa a administrativa
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2009
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Firma a konkurenční prostředí 2009 - 4. část
ISBN
978-80-7392-087-6
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
7
Strana od-do
—
Název nakladatele
MSD, s.r.o.
Místo vydání
Brno
Místo konání akce
Brno
Datum konání akce
12. 3. 2009
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
—