Specifika čínské reklamy
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F70883521%3A28120%2F06%3A63504876" target="_blank" >RIV/70883521:28120/06:63504876 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Specifika čínské reklamy
Popis výsledku v původním jazyce
Čína je země paradoxů a protichůdných tendencí. Na jedné straně je to země mnoha obchodních příležitostí, ale na druhé straně země plná zákazů, kontrol, cenzury a nesvobody, ale i tradic, specifických kulturních aspektů, nacionalismu a historických hodnot. To vše se samozřejmě odráží v čínském obchodě, ale je nutno repspektovat a chápat i na reklamním trhu.
Název v anglickém jazyce
Specifications of the chinese advertising
Popis výsledku anglicky
China it is the country of the much paradox and the contradictory determinations. On the one hand it is the country of the multiyear business opportunities, but on the other hand it is the country of the prohibiton, accounting, censorship and unfreedom,however tradition, specific cultural aspect, nationalism and historical value. All reflect chinese business and advertising also.
Klasifikace
Druh
J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
CEP obor
AH - Ekonomie
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2006
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Marketing a komunikace
ISSN
1211-5622
e-ISSN
—
Svazek periodika
XVI
Číslo periodika v rámci svazku
3
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
3
Strana od-do
24-26
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—