Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Specifika čínské reklamy

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F70883521%3A28120%2F06%3A63504876" target="_blank" >RIV/70883521:28120/06:63504876 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Specifika čínské reklamy

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Čína je země paradoxů a protichůdných tendencí. Na jedné straně je to země mnoha obchodních příležitostí, ale na druhé straně země plná zákazů, kontrol, cenzury a nesvobody, ale i tradic, specifických kulturních aspektů, nacionalismu a historických hodnot. To vše se samozřejmě odráží v čínském obchodě, ale je nutno repspektovat a chápat i na reklamním trhu.

  • Název v anglickém jazyce

    Specifications of the chinese advertising

  • Popis výsledku anglicky

    China it is the country of the much paradox and the contradictory determinations. On the one hand it is the country of the multiyear business opportunities, but on the other hand it is the country of the prohibiton, accounting, censorship and unfreedom,however tradition, specific cultural aspect, nationalism and historical value. All reflect chinese business and advertising also.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    AH - Ekonomie

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2006

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Marketing a komunikace

  • ISSN

    1211-5622

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    XVI

  • Číslo periodika v rámci svazku

    3

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    3

  • Strana od-do

    24-26

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus