Specifika čínské internetové reklamy
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F70883521%3A28120%2F06%3A63504875" target="_blank" >RIV/70883521:28120/06:63504875 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Specifika čínské internetové reklamy
Popis výsledku v původním jazyce
Čína je země paradoxů a protichůdných tendencí. Na jedné straně je to země mnoha obchodních příležitostí, ale na druhé straně země plná zákazů, kontrol, cenzury a nesvobody, ale i tradic, specifických kulturních aspektů, nacionalismu a historických hodnot. To vše se samozřejmě odráží v čínském obchodě, ale je nutno repspektovat a chápat i na internetovém reklamním trhu.
Název v anglickém jazyce
Specifications of the chinese internet advertising
Popis výsledku anglicky
China it is the country of the much paradox and the contradictory determinations. On the one hand it is the country of the multiyear business opportunities, but on the other hand it is the country of the prohibiton, accounting, censorship and unfreedom,however tradition, specific cultural aspect, nationalism and historical value. All reflect chinese business and Internet advertising also.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AH - Ekonomie
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2006
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
sborník konference Internet a bezpečnost organizací
ISBN
80-7318-393-5
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
6
Strana od-do
94
Název nakladatele
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Místo vydání
Zlín
Místo konání akce
—
Datum konání akce
—
Typ akce podle státní příslušnosti
—
Kód UT WoS článku
—