Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Questions concerning the viability of the outcomes of phraseo-didactic research and the possibilities of their implementation in the form of teaching materials shown on the example of German as a Foreign Language

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F44555601%3A13410%2F09%3A00004918" target="_blank" >RIV/44555601:13410/09:00004918 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    němčina

  • Název v původním jazyce

    Zur Umsetzung bzw. Umsetzbarkeit phraseodidaktischer Forschungsergebnisse in Unterrichtsmaterialien am Beispiel Deutsch als Fremdsprache

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Der Beitrag thematisiert die Umsetzung bzw. Umsetzbarkeit phraseodidaktischer Forschungsergebnisse in der Unterrichtspraxis des Deutschen als Fremdsprache. Die Autorin wertet dabei ihre eigenen Erfahrungen mit der Erarbeitung und Evaluierung eines multimedialen Lehr- und Lernmaterials zur deutschen Phraseologie für tschechische Deutschlernende. Im Rahmen des Beitrags werden Kostproben aus dem Material präsentiert und deren theoretische Vorüberlegungen beleuchtet.

  • Název v anglickém jazyce

    Questions concerning the viability of the outcomes of phraseo-didactic research and the possibilities of their implementation in the form of teaching materials shown on the example of German as a Foreign Language

  • Popis výsledku anglicky

    The present contribution deals with some questions concerning the viability of the outcomes of phraseo-didactic research and the possibilities of their implementation in the form of teaching materials for teaching German as a foreign language resulting from the author´s own experience in producing and evaluating multimedial teaching materials on German phraseology for Czech learners. The author presents specific samples of such materials to illustrate the theoretical reasoning underlying their realisation.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AI - Jazykověda

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/GA405%2F09%2F0718" target="_blank" >GA405/09/0718: Výrazové prostředky emocionality v německo-české jazykové konfrontaci</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2009

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Lingua Tyrnaviensis 2009

  • ISBN

    978-80-8082-283-5

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    8

  • Strana od-do

  • Název nakladatele

    Pedagogická fakulta Trnavskej univerzity v Trnave

  • Místo vydání

    Trnava

  • Místo konání akce

    Trnava

  • Datum konání akce

    24. 9. 2009

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku