Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

How much phraseology do teenage learners of German need?

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F44555601%3A13410%2F09%3A00004919" target="_blank" >RIV/44555601:13410/09:00004919 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    němčina

  • Název v původním jazyce

    Wie viel Phraseologie brauchen jugendliche Deutschlernende?

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Der Kurzvortrag mit begleitender elektronischer Präsentation stellt ein multimediales Lernmaterials zur deutschen Phraseologie vor und thematisiert die Umsetzung und Umsetzbarkeit phraseologischer Forschungsergebnisse der Theorie in der DaF-Unterrichtspraxis an Schulen. Die Beiträgerin wertet dabei ihre eigenen Erfahrungen mit der Erarbeitung und Evaluierung eines multimedialen Unterrichtsmaterials zur deutschen Phraseologie für 13-18jährige tschechische Deutschlernende aus und stellt Überlegungen darüber an, bei welchen Gelegenheiten, in welchem Umfang und auf welchen Wegen man jugendlichen Lernenden deutsche Phraseologie spielerisch, kreativ und kurzweilig näher bringen kann, ohne dabei in die berühmt-berüchtigten phraseodidaktischen Fallen zu tappen.

  • Název v anglickém jazyce

    How much phraseology do teenage learners of German need?

  • Popis výsledku anglicky

    This contribution, accompanied by an electronic presentation, introduces a German phraseology multimedia learning material. The paper also deals with the questions of realization and usability of the phraseological/didactical research results in teachingGerman at schools. The author reflects her own experience with design and evaluation of a multimedia learning material on German phraseology for 13-18 year old Czech native speakers. She tries to resolve question of in which situations, to what extend,and by what means it is possible to bring the German phraseology closer to young students through games in a creative and entertaining way in order to avoid the infamous ?phraseological pitfalls?.

Klasifikace

  • Druh

    A - Audiovizuální tvorba

  • CEP obor

    AI - Jazykověda

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/GA405%2F09%2F0718" target="_blank" >GA405/09/0718: Výrazové prostředky emocionality v německo-české jazykové konfrontaci</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2009

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • ISBN

  • Místo vydání

    Jena

  • Název nakladatele resp. objednatele

    Internationaler Deutschlehrerverband

  • Verze

  • Identifikační číslo nosiče