Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

How much phraseology do future German teachers need?

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F44555601%3A13410%2F09%3A00004985" target="_blank" >RIV/44555601:13410/09:00004985 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    němčina

  • Název v původním jazyce

    Wie viel Phraseologie brauchen künftige Deutschlehrende?

  • Popis výsledku v původním jazyce

    In dem Beitrag wird die zehnjährige Erfahrung der Autorin mit dem Unterrichten des Faches ?Deutsche Phraseologie? in der Ausbildung angehender Deutschlehrender ausgewertet. Im Mittelpunkt des Interesses stehen die Auswahl der geeigneten Themen und derenmethodische Aufbereitung. Die Autorin widmet besondere Aufmerksamkeit in der Lehre und im Beitrag folgenden Themen: Was ist ein Phraseologismus, Phraseologismen in Texten, Phraseologismen unter dem Blickwinckel der vergleichenden Phraseologie und der zweisprachigen Lexikographie und schließlich Phraseologismen als ein didaktisches Phänomen.

  • Název v anglickém jazyce

    How much phraseology do future German teachers need?

  • Popis výsledku anglicky

    The author of this contribution assesses her ten-year experience teaching German phraseology to German teacher trainees. Useful topics and methods of their application are the centre of interest. In the article as well as in the lessons, the author dealsmainly with the following topics: What is a phraseme? Phrasemes in texts; phrasemes from the point of view of Comparative phraseology and bilingual lexicography; phraseme as a didactic phenomenon.

Klasifikace

  • Druh

    C - Kapitola v odborné knize

  • CEP obor

    AI - Jazykověda

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2009

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název knihy nebo sborníku

    Germanistische Linguistik - die neuen Herausforderungen in Forschung und Lehre

  • ISBN

    978-80-87192-05-4

  • Počet stran výsledku

    10

  • Strana od-do

  • Počet stran knihy

    398

  • Název nakladatele

    Academicus

  • Místo vydání

    Brno

  • Kód UT WoS kapitoly