Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Onomatopoeia in the advertising

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F44555601%3A13410%2F14%3A43885980" target="_blank" >RIV/44555601:13410/14:43885980 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    němčina

  • Název v původním jazyce

    Onomatopoetika in der Werbung

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Der vorliegende Aufsatz stellt exemplarisch dar, welche Funktionen Onomatopoetika in der Anzeigenwerbung besitzen können. Dafür werden zunächst Verwendungsfunktionen von Onomatopöie in Comics und in der Kinderliteratur beschrieben. Hierbei zeigt sich, dass Onomatopoetika nicht nur zur Wiedergabe von Geräuschen dienen, sondern auch zur soziolektalen Einordnung, zur Darstellung von Emotionen sowie zum verkürzten Ausdruck komplexerer Aussagen. Alle diese Funktionen lassen sich auch in der Anzeigenwerbung nachweisen.

  • Název v anglickém jazyce

    Onomatopoeia in the advertising

  • Popis výsledku anglicky

    This paper presents examples which features onomatopoeia may have in the advertising. First, functions of onomatopoeia are described regarding comics and children's literature. It is shown that onomatopoeia is not only used for the imitation of sounds, but also to classify the sociolect, for the display of emotions as well as a condensed expression of more complex statements. All these functions can also be detected in the advertising.

Klasifikace

  • Druh

    C - Kapitola v odborné knize

  • CEP obor

    AI - Jazykověda

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2014

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název knihy nebo sborníku

    Sprache und Bild im massenmedialen Text. Formen, Funktionen und Perspektiven im deutschen und polnischen Kommunikationsraum

  • ISBN

    978-3-86276-137-1

  • Počet stran výsledku

    11

  • Strana od-do

    135-145

  • Počet stran knihy

    302

  • Název nakladatele

    Neisse Verlag

  • Místo vydání

    Dresden

  • Kód UT WoS kapitoly