Role stylistiky ve vzdělávání učitelů němčiny
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F44555601%3A13410%2F97%3A00002876" target="_blank" >RIV/44555601:13410/97:00002876 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
němčina
Název v původním jazyce
Zum Lehrprogramm Stilistik
Popis výsledku v původním jazyce
Der Beitrag beschäftigt sich mit der Stellung des Faches Stilistik in der Deutschlehrerausbildung an der Pädagogischen Fakultät der Jan-Evangelista-Universität in Ústí nad Labem. Im Mittelpunkt stehen die Themenschwerpunkte der Vorlesungen und Seminare und Wege zu ihrer Behandlung.
Název v anglickém jazyce
A Contribution to stylistic within the teacher training programme for German language
Popis výsledku anglicky
This contribution deals with the position of the discipline stylistic within the teacher training programme for German language teachers at the Pedagogical Faculty , Jan Evangelista Purkyně University, in Usti nad Labem. The central focal point for thisare the thematic emphases of lectures and seminars and some suggestions for the treatment of such.
Klasifikace
Druh
J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
CEP obor
AI - Jazykověda
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju
Ostatní
Rok uplatnění
1997
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Germanistyka
ISSN
0860-2743
e-ISSN
—
Svazek periodika
19
Číslo periodika v rámci svazku
13
Stát vydavatele periodika
PL - Polská republika
Počet stran výsledku
2
Strana od-do
—
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—