Evaluace výuky technických a přírodovědných oborů na FVTM UJEP.
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F44555601%3A13420%2F16%3A43888087" target="_blank" >RIV/44555601:13420/16:43888087 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="http://dx.doi.org/10.5507/tvv.2016.028" target="_blank" >http://dx.doi.org/10.5507/tvv.2016.028</a>
DOI - Digital Object Identifier
<a href="http://dx.doi.org/10.5507/tvv.2016.028" target="_blank" >10.5507/tvv.2016.028</a>
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Evaluace výuky technických a přírodovědných oborů na FVTM UJEP.
Popis výsledku v původním jazyce
Článek pojednává o evaluaci výchovného efektu zapamatování exaktního technického a přírodovědného učiva, když je výuka vztažena k praktickým a snadno ověřitelným příkladům.
Název v anglickém jazyce
Technical and natural sciences teaching at technical faculty
Popis výsledku anglicky
The quality interdisciplinary instruction linking the technical and scientific fields, are basic fields of education. It creates a relationship with the students in these fields when deciding on the level of study.
Klasifikace
Druh
J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2016
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Trendy ve vzdělávání
ISSN
1805-8949
e-ISSN
—
Svazek periodika
9
Číslo periodika v rámci svazku
1
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
6
Strana od-do
205-210
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—