Výzkumný přístup při výuce matematiky
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F44555601%3A13430%2F01%3A00001393" target="_blank" >RIV/44555601:13430/01:00001393 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Výzkumný přístup při výuce matematiky
Popis výsledku v původním jazyce
V tomto článku se hovoří o tom, co rozumíme pod pojmem výykumný přístup ve školské matematice. Dále se ukazují příklady možného zkoumání na prvním stupni ZŠ a u mentálně retardovaných dětí.
Název v anglickém jazyce
Investigative approach in teaching mathematics
Popis výsledku anglicky
In this article is showen investive approach in school mathematics. There are also examples of investigations in elementary schools and exampes how to work with mental handicaped children.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2001
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Pedagogický výzkum nových možností ve vzdělání
ISBN
80-7042-189-4
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
5
Strana od-do
53-57
Název nakladatele
Ostravská univerzita v Ostravě
Místo vydání
Ostrava
Místo konání akce
Ostrava
Datum konání akce
27. 6. 2001
Typ akce podle státní příslušnosti
CST - Celostátní akce
Kód UT WoS článku
—