Aktivní konstrukce poznatků žáka ve výuce chemie
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F44555601%3A13430%2F01%3A00001477" target="_blank" >RIV/44555601:13430/01:00001477 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Aktivní konstrukce poznatků žáka ve výuce chemie
Popis výsledku v původním jazyce
Aktivní konstrukce poznatků byla experimentálně uplatněna jako způsob řízení učební činnosti žáků v 8. ročnících ZŠ ve výuce chemie. Zpracována byla témata: kyseliny, soli, zásady, pH.Před vlastní výukou byla provedena a vyhodnocena diagnostika prekonceptů.
Název v anglickém jazyce
The active construction of pupil´s cognition in teaching chemistry
Popis výsledku anglicky
The active construction of cognition was experimentaly used as way of management of learning actives of pupils in the 8th classes of grammar school in teaching chemistry. They were adapted these themes: acids, bases, salts, pH. The diagnostic testing ofpreconcepts was realized and evaluated before the instruction.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2001
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Zborník příspevkou z 53. Zjazdu chemických spoločností
ISBN
80-89029-22-1
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
3
Strana od-do
156-158
Název nakladatele
Univerzita Mateja Bela
Místo vydání
Bánská Bystrica, SR
Místo konání akce
Bánská Bystrica
Datum konání akce
4. 9. 2001
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
—