Výchova k tvořivosti žáků i učitelů ve vyučování.
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F44555601%3A13430%2F01%3A00001946" target="_blank" >RIV/44555601:13430/01:00001946 - isvavai.cz</a>
Nalezeny alternativní kódy
RIV/44555601:13430/03:00002285
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Výchova k tvořivosti žáků i učitelů ve vyučování.
Popis výsledku v původním jazyce
Článek se zabývá diagnostikou vzdělávacích postupů při výuce chemie na gymnáziu. Četnost využívání jednotlivých vzdělávacích postupů byla vyhodnocena na základě dotazníků a komparována mezi mladšími a staršími žáky.
Název v anglickém jazyce
Education to pupils' and teachers' creativity in teaching.
Popis výsledku anglicky
The article is about diagnostic of educational approaches in teaching chemistry at high school. Frequency of utilize several educational approaches was evaluated based on questionnaires and compared between younger and older pupils.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
<a href="/cs/project/GA406%2F00%2FP084" target="_blank" >GA406/00/P084: Učební styl žáka - jedna z připomínek umožňující řízení učební činnosti jako aktivní konstrukci poznání</a><br>
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2001
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Sborník příspěvků z 10. mezinárodního teoreticko-metodického semináře Quo vadis výchova?
ISBN
80-8072-006-1
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
5
Strana od-do
115-119
Název nakladatele
Iuventa
Místo vydání
Bratislava
Místo konání akce
Bratislava
Datum konání akce
1. 1. 2001
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
—