Změny učebních činností - nezbytný předpoklad modernizace výuky chemie.
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F44555601%3A13430%2F02%3A00002354" target="_blank" >RIV/44555601:13430/02:00002354 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Změny učebních činností - nezbytný předpoklad modernizace výuky chemie.
Popis výsledku v původním jazyce
Článek se zabývá diagnostikou vzdělávacích postupů při výuce chemie na gymnáziu. Četnost využívání jednotlivých vzdělávacích postupů byla vyhodnocena na základě dotazníků a komparována mezi mladšími a staršími žáky.
Název v anglickém jazyce
Changes of educational approaches - necessary condition for modernization of teaching chemistry
Popis výsledku anglicky
The article is about diagnostic of educational approaches in teaching chemistry at high school. Frequency of utilize several educational approaches was evaluated based on questionnaires and compared between younger and older pupils.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2002
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Acta facultatis paedagogicae universitatis Tyrnaviensis
ISBN
80-89074-47-2
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
7
Strana od-do
111-117
Název nakladatele
Univerzita sv. Cyrila a Metoda v Trnave
Místo vydání
Trnava
Místo konání akce
Smolenice, Slovenská republika
Datum konání akce
1. 1. 2002
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
—