Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Biolingvistická podstata komunikace ve škole

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F44555601%3A13430%2F04%3A00002524" target="_blank" >RIV/44555601:13430/04:00002524 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Biolingvistická podstata komunikace ve škole

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Všichni začínáme svůj život bez znalosti řeči a téměř všem se podaří alespoň jednu zvládnoust, a to mateřštinu. Při respektování ontogenetických zákonitostí v procesu osvojování mateřštiny nebo jazyků cizích se může dostavit žádaný úspěch, pokud jejich základy jsou kladeny do předškolního věku. Naopak při jejich nerespektování může docházet i k psychickým poruchám jedinců, zvláště pak ve školním prostředí.

  • Název v anglickém jazyce

    The biolinguistics substance in the school

  • Popis výsledku anglicky

    Code barriers are to be taken into account in all types of communication. Their communicative chracter determines that they wil exist in all communication in every multicultural milieu and of course during education in that milieu. Zhe author pays attention mostly to the causes of the problems of learning the natural (language) code in common and specifically to the problems that are connected with learning the primary and secondary codes. He is going to deal with ralations between the majority and theminorityś languages in the multicultural milieu in the Czech Republic, where Czechs and minoritysś co exist.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AI - Jazykověda

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2004

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Profese učitele a současná společnost : XII. konference České asociace pedagogického výzkumu

  • ISBN

    80-7044-571-8

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    4

  • Strana od-do

    10-13

  • Název nakladatele

    Univerzita J.E.Purkyně v Ústí nad Labem

  • Místo vydání

    Ústí nad Labem

  • Místo konání akce

    Ústí nad Labem

  • Datum konání akce

    1. 1. 2003

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku