Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Hodnocení významu didaktických disciplín pro přípravu učitelů chemie

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F44555601%3A13430%2F04%3A00002566" target="_blank" >RIV/44555601:13430/04:00002566 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Hodnocení významu didaktických disciplín pro přípravu učitelů chemie

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Základní součástí pregraduální přípravy učitelů chemie je příprava v didaktických disciplínách. Mezi tyto disciplíny řadíme obecnou didaktiku, obecnou a speciální didaktiku chemie a pedagogické praxe. V příspěvku jsou výsledky analýzy pregraduální přípravy studentů učitelství chemie na Pedagogické fakultě UJEP v Ústí nad Labem a na Pedagogické fakultě UK v Praze.

  • Název v anglickém jazyce

    Evaluation of importance of didactics specializations for chemistry teachers' preparation

  • Popis výsledku anglicky

    The essential part of pregradual preparation of chemistry teachers is preparation in didactics disciplines. General didactics, general and special didactics of chemistry and pedagogical practice belong into these disciplines. The results of analysis of pregradual preparation of chemistry teaching students at Faculty of Education UJEP in Usti upon Labe and at Faculty of Education UK in Prague are presented in this paper.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2004

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Pedagogický výskum na Slovensku v európskom kontexte

  • ISBN

    80-89034-77-2

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    7

  • Strana od-do

    177-193

  • Název nakladatele

    Univerzita sv. Cyrila a Metoda v Trnave

  • Místo vydání

    Trnava

  • Místo konání akce

    Trnava

  • Datum konání akce

    6. 2. 2004

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku