Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Pregraduální vzdělávání učitelů chemie v ČR

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11310%2F15%3A10314137" target="_blank" >RIV/00216208:11310/15:10314137 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="https://doi.org/10.5817/CZ.MUNI.P210-7996-2015" target="_blank" >https://doi.org/10.5817/CZ.MUNI.P210-7996-2015</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Pregraduální vzdělávání učitelů chemie v ČR

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Příspěvek v přehledu shrnuje vývoj přípravy učitelů chemie u nás a její současný stav. Uvádí přehled vysokých škol vzdělávajících učitele chemie v ČR a charakteristiku rozdílného pojetí přípravy učitelů v rámci bakalářského a navazujícího magisterského studia na přírodovědeckých a pedagogických fakultách. Na základě zpracování aktuálních informací z rozsáhlého dotazníkového šetření v oblasti oborově didaktické přípravy budoucích učitelů chemie napříč ČR, organizované odbornou skupinou Akreditační komise (AK), poskytuje informace o učebních plánech jednotlivých studijních oborů a jejich vzájemné srovnání. V závěru informuje o návrzích koncepce kurikula vzdělávání učitelů, kterou odborná skupina pro oborové didaktiky AK v současnosti připravuje

  • Název v anglickém jazyce

    Pregradual Education of Chemistry Teachers in Czech Republic

  • Popis výsledku anglicky

    This contribution summarizes the evolution of the pregradual education of chemistry teachers in Czech Republic (CR) and its current state. It shows a summary of chemistry-teacher-educating universities in CR and the characteristics of their differing conceptions of teacher preparation in bachelor and following master study programme at the faculties of Natural Sciences and/or Education. The contribution gives information about educational plans of the study programmes and their comparison, based on processing of the current information from an extensive questionnaire survey in the area of subject-didactics education of future chemistry teachers throughout CR, organized by the professional group of Accreditation Commission (AC). The conclusion informs about proposals for a concept of teacher education curriculum that is currently being prepared by the professional group for subject didactics AC.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2015

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    DIDAKTIKA CHEMIE A JEJÍ KONTEXTY

  • ISBN

    978-80-210-7954-0

  • ISSN

  • e-ISSN

    neuvedeno

  • Počet stran výsledku

    7

  • Strana od-do

    8-14

  • Název nakladatele

    Masarykova univerzita

  • Místo vydání

    Brno

  • Místo konání akce

    Brno 2015

  • Datum konání akce

    20. 5. 2015

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku