Dětská pojetí fenoménu život u žáků mateřské školy
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F44555601%3A13430%2F05%3A00003115" target="_blank" >RIV/44555601:13430/05:00003115 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Dětská pojetí fenoménu život u žáků mateřské školy
Popis výsledku v původním jazyce
Dětská pojetí fenoménů velmi silně ovlivňují jejich proces poznávání a učení. Prezentovaný výzkum se zaměřil na kvalitativní studii chápání fenoménu život u dětí speciální mateřské školy. Jako výzkumné metody byly využity analýza dětské kresby v kombinaci s interview, dále pak děti volily z nabízených obrázků ty, které nejvíce odpovídaly jejich chápání života. Pro každý subjekt výzkumu bylo provedeno individuální vyhodnocení.
Název v anglickém jazyce
Children's conceptions of phenomena life at nursery school pupils
Popis výsledku anglicky
Children's conceptions of phenomena very strongly determinate their process of cognition and learning. Presented research is oriented to qualitative study of conception of phenomena life by children of special kindergarten. Analysis of children's drawingin combination with interview was used as research method. Next children voted from offered pictures these ones which most corresponded with their conception of life. The individual evaluation was performed for the each subject of research.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
<a href="/cs/project/1J037%2F05-DP2" target="_blank" >1J037/05-DP2: Příčiny a mechanismy vytváření vzdělávacích blokád příslušníků skupin z odlišného sociokulturního prostředí a formulace strategií k jejich překonávání.</a><br>
Návaznosti
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Ostatní
Rok uplatnění
2005
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Pedagogický výzkum-reflexe společenských potřeb a očekávání?
ISBN
80-244-1079-6
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
4
Strana od-do
60-63
Název nakladatele
Univerzita Palackého v Olomouci
Místo vydání
Olomouc
Místo konání akce
Olomouc
Datum konání akce
13. 9. 2005
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
—