Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Dětská pojetí fenoménu život u žáků mateřské školy

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F44555601%3A13430%2F05%3A00003115" target="_blank" >RIV/44555601:13430/05:00003115 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Dětská pojetí fenoménu život u žáků mateřské školy

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Dětská pojetí fenoménů velmi silně ovlivňují jejich proces poznávání a učení. Prezentovaný výzkum se zaměřil na kvalitativní studii chápání fenoménu život u dětí speciální mateřské školy. Jako výzkumné metody byly využity analýza dětské kresby v kombinaci s interview, dále pak děti volily z nabízených obrázků ty, které nejvíce odpovídaly jejich chápání života. Pro každý subjekt výzkumu bylo provedeno individuální vyhodnocení.

  • Název v anglickém jazyce

    Children's conceptions of phenomena life at nursery school pupils

  • Popis výsledku anglicky

    Children's conceptions of phenomena very strongly determinate their process of cognition and learning. Presented research is oriented to qualitative study of conception of phenomena life by children of special kindergarten. Analysis of children's drawingin combination with interview was used as research method. Next children voted from offered pictures these ones which most corresponded with their conception of life. The individual evaluation was performed for the each subject of research.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/1J037%2F05-DP2" target="_blank" >1J037/05-DP2: Příčiny a mechanismy vytváření vzdělávacích blokád příslušníků skupin z odlišného sociokulturního prostředí a formulace strategií k jejich překonávání.</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2005

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Pedagogický výzkum-reflexe společenských potřeb a očekávání?

  • ISBN

    80-244-1079-6

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    4

  • Strana od-do

    60-63

  • Název nakladatele

    Univerzita Palackého v Olomouci

  • Místo vydání

    Olomouc

  • Místo konání akce

    Olomouc

  • Datum konání akce

    13. 9. 2005

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku