Současný stav výzkumu dětských pojetí
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F44555601%3A13430%2F05%3A00003117" target="_blank" >RIV/44555601:13430/05:00003117 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Současný stav výzkumu dětských pojetí
Popis výsledku v původním jazyce
V práci jsou uvedeny výsledky obsahové analýzy informačních zdrojů o diagnostice prekonceptů. Analyzovány byly zdroje od roku 1992. Metaanalýza byla zaměřena na tato kritéria: věková úroveň probandů, obory, diagnostické metody.
Název v anglickém jazyce
Contemporary state of children?s concptions research
Popis výsledku anglicky
The results of content analysis of information sources about diagnostics of preconcepts are published in tis paper. The sources from the year 1992 are analysed. Methaanalysis was oriented to these criteria: age level of probands, branches, diagnostics methods.
Klasifikace
Druh
C - Kapitola v odborné knize
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
<a href="/cs/project/1J037%2F05-DP2" target="_blank" >1J037/05-DP2: Příčiny a mechanismy vytváření vzdělávacích blokád příslušníků skupin z odlišného sociokulturního prostředí a formulace strategií k jejich překonávání.</a><br>
Návaznosti
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Ostatní
Rok uplatnění
2005
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název knihy nebo sborníku
Současné trendy v přírodovědném vzdělávání
ISBN
80-7044-696-X
Počet stran výsledku
14
Strana od-do
61-74
Počet stran knihy
—
Název nakladatele
Univerzita J.E.Purkyně v Ústí nad Labem
Místo vydání
Ústí nad Labem
Kód UT WoS kapitoly
—