Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Dětské pojetí identity v kontextu východisek a metod podpory rozvoje národnostní, etnické a náboženské identity dětí žadatelů o azyl v procesu integrace v ČR

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F44555601%3A13430%2F05%3A00003132" target="_blank" >RIV/44555601:13430/05:00003132 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Dětské pojetí identity v kontextu východisek a metod podpory rozvoje národnostní, etnické a náboženské identity dětí žadatelů o azyl v procesu integrace v ČR

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Příspěvek se zabývá východisky, metodami a prostředky využívanými pro vyjádření, uchování a rozvoj národnostní, etnické či náboženské identity velmi specifického segmentu žáků českých škol, a sice dětí žadatelů o azyl, v procesu integrace v České republice. Byl vypracován především na základě jedenáctiletých zkušeností s výukou dětí žadatelů o azyl na základní škole Lidická v Bílině.

  • Název v anglickém jazyce

    The solutions and methods of the development subvention of the national, ethnic or religious identity of the asylum seekers´ children in the process of the integration in the Czech Republic

  • Popis výsledku anglicky

    This contribution deals with the solutions, methods and the measures used for the formulation, preservation and the development of the national, ethnic or religious identity of a very specific segment of the Czech schools? pupils, who are asylum seekers´children in a process of integration in the Czech Republic. The contribution is based on eleven years experience with the education those pupils at the Lidicka Basic school in Bilina.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/1J037%2F05-DP2" target="_blank" >1J037/05-DP2: Příčiny a mechanismy vytváření vzdělávacích blokád příslušníků skupin z odlišného sociokulturního prostředí a formulace strategií k jejich překonávání.</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2005

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Pedagogicko - psychologické aspekty dětských pojetí

  • ISBN

    80-7044-740-0

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    4

  • Strana od-do

    7-10

  • Název nakladatele

    Univerzita J.E.Purkyně v Ústí nad Labem

  • Místo vydání

    Ústí nad Labem

  • Místo konání akce

    Ústí nad Labem

  • Datum konání akce

    1. 1. 2005

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku