Dětské pojetí identity v kontextu východisek a metod podpory rozvoje národnostní, etnické a náboženské identity dětí žadatelů o azyl v procesu integrace v ČR
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F44555601%3A13430%2F05%3A00003132" target="_blank" >RIV/44555601:13430/05:00003132 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Dětské pojetí identity v kontextu východisek a metod podpory rozvoje národnostní, etnické a náboženské identity dětí žadatelů o azyl v procesu integrace v ČR
Popis výsledku v původním jazyce
Příspěvek se zabývá východisky, metodami a prostředky využívanými pro vyjádření, uchování a rozvoj národnostní, etnické či náboženské identity velmi specifického segmentu žáků českých škol, a sice dětí žadatelů o azyl, v procesu integrace v České republice. Byl vypracován především na základě jedenáctiletých zkušeností s výukou dětí žadatelů o azyl na základní škole Lidická v Bílině.
Název v anglickém jazyce
The solutions and methods of the development subvention of the national, ethnic or religious identity of the asylum seekers´ children in the process of the integration in the Czech Republic
Popis výsledku anglicky
This contribution deals with the solutions, methods and the measures used for the formulation, preservation and the development of the national, ethnic or religious identity of a very specific segment of the Czech schools? pupils, who are asylum seekers´children in a process of integration in the Czech Republic. The contribution is based on eleven years experience with the education those pupils at the Lidicka Basic school in Bilina.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
<a href="/cs/project/1J037%2F05-DP2" target="_blank" >1J037/05-DP2: Příčiny a mechanismy vytváření vzdělávacích blokád příslušníků skupin z odlišného sociokulturního prostředí a formulace strategií k jejich překonávání.</a><br>
Návaznosti
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Ostatní
Rok uplatnění
2005
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Pedagogicko - psychologické aspekty dětských pojetí
ISBN
80-7044-740-0
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
4
Strana od-do
7-10
Název nakladatele
Univerzita J.E.Purkyně v Ústí nad Labem
Místo vydání
Ústí nad Labem
Místo konání akce
Ústí nad Labem
Datum konání akce
1. 1. 2005
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
—