Distance education during the covid-19 period from the point of view of students with specific learning disabilities
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F49777513%3A23420%2F24%3A43973563" target="_blank" >RIV/49777513:23420/24:43973563 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="https://www.iase.org/_files/ugd/6cc07a_294eefef378a49acbfcabd0cf086dd17.pdf" target="_blank" >https://www.iase.org/_files/ugd/6cc07a_294eefef378a49acbfcabd0cf086dd17.pdf</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
Distance education during the covid-19 period from the point of view of students with specific learning disabilities
Popis výsledku v původním jazyce
The contribution reports on research focused on distance education of a group of pupils with special educational needs. It mapped the attitudes towards distance education of pupils during the covid closure of schools in more than 200 primary schools in the Czech Republic, not only pupils with specific learning disabilities, but also intact pupils.
Název v anglickém jazyce
Distance education during the covid-19 period from the point of view of students with specific learning disabilities
Popis výsledku anglicky
The contribution reports on research focused on distance education of a group of pupils with special educational needs. It mapped the attitudes towards distance education of pupils during the covid closure of schools in more than 200 primary schools in the Czech Republic, not only pupils with specific learning disabilities, but also intact pupils.
Klasifikace
Druh
O - Ostatní výsledky
CEP obor
—
OECD FORD obor
50302 - Education, special (to gifted persons, those with learning disabilities)
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2024
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů