Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Vývoj rizikového chování žáků a jeho prevence na ZŠ v době distanční výuky během pandemie covid-19

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F23%3A73619820" target="_blank" >RIV/61989592:15410/23:73619820 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Vývoj rizikového chování žáků a jeho prevence na ZŠ v době distanční výuky během pandemie covid-19

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Distanční (online) výuka představovala jednu z největších výzev pro české školství v uplynulých třech letech. Přestože se situace ve školách od jara 2020, kdy pandemie udeřila poprvé, změnila, stále existovalo určité procento žáků, kteří se nemohli plně zapojit do distančního vzdělávání. V rámci výzkumu jsme ověřovali, jak distanční výuka v období pandemie Covid-19 ovlivnila rozvoj rizikového chování u žáků základních škol a jakým způsobem probíhaly v době distanční výuky preventivní aktivity z pohledu školních metodiků prevence.

  • Název v anglickém jazyce

    Development of risky behavior of pupils and its prevention in Czech primary schools during the Covid-19 pandemic and distance learning

  • Popis výsledku anglicky

    Distance (online) learning has been one of the biggest challenges for Czech education in the past three years. Although the situation in schools has changed significantly since the spring of 2020, when the pandemic first hit, there is still a certain percentage of pupils who cannot be fully engaged in distance learning. The paper analyses how distance education during the period of the Covid-19 pandemic influenced the development of risk behaviour in primary school pupils and how prevention activities were carried out during distance education from the viewoint of school prevention methodologists.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2023

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Sborník příspěvků XXXI. výroční konference České asociace pedagogického výzkumu

  • ISBN

    978-80-280-0359-3

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    4

  • Strana od-do

    154-157

  • Název nakladatele

    Česká asociace pedagogického výzkumu a Masarykova univerzita

  • Místo vydání

    Brno

  • Místo konání akce

    Ústí nad Labem

  • Datum konání akce

    5. 9. 2023

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku