Vývoj rizikového chování žáků a jeho prevence na ZŠ v době distanční výuky během pandemie covid-19
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F23%3A73619820" target="_blank" >RIV/61989592:15410/23:73619820 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Vývoj rizikového chování žáků a jeho prevence na ZŠ v době distanční výuky během pandemie covid-19
Popis výsledku v původním jazyce
Distanční (online) výuka představovala jednu z největších výzev pro české školství v uplynulých třech letech. Přestože se situace ve školách od jara 2020, kdy pandemie udeřila poprvé, změnila, stále existovalo určité procento žáků, kteří se nemohli plně zapojit do distančního vzdělávání. V rámci výzkumu jsme ověřovali, jak distanční výuka v období pandemie Covid-19 ovlivnila rozvoj rizikového chování u žáků základních škol a jakým způsobem probíhaly v době distanční výuky preventivní aktivity z pohledu školních metodiků prevence.
Název v anglickém jazyce
Development of risky behavior of pupils and its prevention in Czech primary schools during the Covid-19 pandemic and distance learning
Popis výsledku anglicky
Distance (online) learning has been one of the biggest challenges for Czech education in the past three years. Although the situation in schools has changed significantly since the spring of 2020, when the pandemic first hit, there is still a certain percentage of pupils who cannot be fully engaged in distance learning. The paper analyses how distance education during the period of the Covid-19 pandemic influenced the development of risk behaviour in primary school pupils and how prevention activities were carried out during distance education from the viewoint of school prevention methodologists.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
—
OECD FORD obor
50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2023
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Sborník příspěvků XXXI. výroční konference České asociace pedagogického výzkumu
ISBN
978-80-280-0359-3
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
4
Strana od-do
154-157
Název nakladatele
Česká asociace pedagogického výzkumu a Masarykova univerzita
Místo vydání
Brno
Místo konání akce
Ústí nad Labem
Datum konání akce
5. 9. 2023
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
—