Výzkum dětských pojetí rozpadu rodiny u žáků základní školy praktické
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F44555601%3A13430%2F06%3A00003340" target="_blank" >RIV/44555601:13430/06:00003340 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Výzkum dětských pojetí rozpadu rodiny u žáků základní školy praktické
Popis výsledku v původním jazyce
V příspěvku je popsáno, jak pohlížejí děti na Chomutovsku na rozpad jejich rodiny. Výzkumu se zúčastnilo 53 žáků 6. a 7. tříd základní školy praktické v Chomutově. Jako výzkumné metody bylo použito analýzy dětské kresby doplněné polostrukturovaným rozhovorem. Sledována byla hodnotová preference probandů ve vztahu k rodině, pojetí rozpadu rodiny a postoj žáků k rodině neúplné a doplněné.
Název v anglickém jazyce
The Research of Family Break-Up Children Conception of Basic School Practise Pupil
Popis výsledku anglicky
The children?s view from Chomutov district to break up of their families is described in this article. 53 pupils from 6th and 7th grades of basic school practical in Chomutov took part in this research. The analysis of child's draw in combination with the semi-structural interview was used as research method. Pupils' value preference in realation to family, conception of family break up and pupils' attitude towards complete and complemented family were investigated.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
<a href="/cs/project/1J037%2F05-DP2" target="_blank" >1J037/05-DP2: Příčiny a mechanismy vytváření vzdělávacích blokád příslušníků skupin z odlišného sociokulturního prostředí a formulace strategií k jejich překonávání.</a><br>
Návaznosti
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Ostatní
Rok uplatnění
2006
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Současné metodologické přístupy a strategie pedagogického výzkumu
ISBN
80-7043-483-X
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
16
Strana od-do
1-16
Název nakladatele
Západočeská univerzita v Plzni
Místo vydání
Plzeň
Místo konání akce
—
Datum konání akce
—
Typ akce podle státní příslušnosti
—
Kód UT WoS článku
—