Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Výzkum dětských pojetí rozpadu rodiny u žáků základní školy praktické

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F44555601%3A13430%2F06%3A00003340" target="_blank" >RIV/44555601:13430/06:00003340 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Výzkum dětských pojetí rozpadu rodiny u žáků základní školy praktické

  • Popis výsledku v původním jazyce

    V příspěvku je popsáno, jak pohlížejí děti na Chomutovsku na rozpad jejich rodiny. Výzkumu se zúčastnilo 53 žáků 6. a 7. tříd základní školy praktické v Chomutově. Jako výzkumné metody bylo použito analýzy dětské kresby doplněné polostrukturovaným rozhovorem. Sledována byla hodnotová preference probandů ve vztahu k rodině, pojetí rozpadu rodiny a postoj žáků k rodině neúplné a doplněné.

  • Název v anglickém jazyce

    The Research of Family Break-Up Children Conception of Basic School Practise Pupil

  • Popis výsledku anglicky

    The children?s view from Chomutov district to break up of their families is described in this article. 53 pupils from 6th and 7th grades of basic school practical in Chomutov took part in this research. The analysis of child's draw in combination with the semi-structural interview was used as research method. Pupils' value preference in realation to family, conception of family break up and pupils' attitude towards complete and complemented family were investigated.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/1J037%2F05-DP2" target="_blank" >1J037/05-DP2: Příčiny a mechanismy vytváření vzdělávacích blokád příslušníků skupin z odlišného sociokulturního prostředí a formulace strategií k jejich překonávání.</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2006

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Současné metodologické přístupy a strategie pedagogického výzkumu

  • ISBN

    80-7043-483-X

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    16

  • Strana od-do

    1-16

  • Název nakladatele

    Západočeská univerzita v Plzni

  • Místo vydání

    Plzeň

  • Místo konání akce

  • Datum konání akce

  • Typ akce podle státní příslušnosti

  • Kód UT WoS článku