Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Individuální pojetí role učitele studenty učitelství

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F44555601%3A13430%2F06%3A00003345" target="_blank" >RIV/44555601:13430/06:00003345 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Individuální pojetí role učitele studenty učitelství

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Příspěvek se zabývá výsledky výzkumu individuálního pojetí role učitele studenty 2. ročníku učitelství pro 2. stupeň ZŠ různých oborů. Jedná se o jejich pojetí před absolvováním jak didaktiky obecné, tak didaktik oborových - a právě toto pojetí výrazně ovlivňuje motivaci studentů stát se učitelem a tuto profesi také vykonávat.

  • Název v anglickém jazyce

    Individual Conception of the Teacher Role by Students of Teaching

  • Popis výsledku anglicky

    The article is about the results of research targed on individual conception of teacher's role by th 2nd year students of teaching for the 2nd level of basic school. It is about their conceptions before they will go through general and branch didactics -and exactly this conception strongly influence students - motivation to become teacher and this profession also execute.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/1J037%2F05-DP2" target="_blank" >1J037/05-DP2: Příčiny a mechanismy vytváření vzdělávacích blokád příslušníků skupin z odlišného sociokulturního prostředí a formulace strategií k jejich překonávání.</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2006

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Současné metodologické přístupy a strategie pedagogického výzkumu

  • ISBN

    80-7043-483-X

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    8

  • Strana od-do

    1-8

  • Název nakladatele

    Západočeská univerzita v Plzni

  • Místo vydání

    Plzeň

  • Místo konání akce

  • Datum konání akce

  • Typ akce podle státní příslušnosti

  • Kód UT WoS článku