Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Příspěvek k identifikaci interkulturně přátelského vzdělávacího prostředí na některých středních odborných školách a středních odborných učilištích

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F44555601%3A13430%2F08%3A00004624" target="_blank" >RIV/44555601:13430/08:00004624 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Příspěvek k identifikaci interkulturně přátelského vzdělávacího prostředí na některých středních odborných školách a středních odborných učilištích

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Zatímco v některých kurikulárních dokumentech je multikulturní výchova zařazena jako samostatné průřezové téma, v rámcových vzdělávacích programech pro střední odborné vzdělávání tomu tak není a najdeme je nikoliv v samostatném průřezovém tématu, ale v části klíčových kompetencí a také v obsazích vzdělávání kurikulárního rámce Společenskovědní vzdělávání nebo v průřezovém tématu Občan v demokratické společnosti. V souvislosti s realizací kurikulární reformy jsme provedli dotazníkové šetření vztahující se k interkulturně přátelskému vzdělávacímu prostředí, jehož se zúčastnili učitelé společenskovědních předmětů v SOŠ a SOU.

  • Název v anglickém jazyce

    A Contribution to the Identification of Friendly Intercultural Learning Environment in Selected Secondary Technical and Vocational Schools.

  • Popis výsledku anglicky

    Although multicultural education in some curricular documents is an independent interdisciplinary subject, in framework educational programmes for secondary technical and vocational schools this is not the case. We conducted a questionnaire-based study on friendly intercultural learning environment in which social studies teachers from secondary technical and vocational schools participated.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/1J037%2F05-DP2" target="_blank" >1J037/05-DP2: Příčiny a mechanismy vytváření vzdělávacích blokád příslušníků skupin z odlišného sociokulturního prostředí a formulace strategií k jejich překonávání.</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2008

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Vzdělávání v sociokulturním kontextu: Diverzita a vzdělávací bariéry

  • ISBN

    978-80-7414-035-8

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    9

  • Strana od-do

  • Název nakladatele

    Univerzita J.E.Purkyně v Ústí nad Labem

  • Místo vydání

    Ústí nad Labem

  • Místo konání akce

    Ústí nad Labem

  • Datum konání akce

    6. 5. 2008

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku