Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Sociokulturní odlišnost a objektově komunikační interakce s okolím

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F44555601%3A13430%2F08%3A00004627" target="_blank" >RIV/44555601:13430/08:00004627 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Sociokulturní odlišnost a objektově komunikační interakce s okolím

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Aby učitel mohl účinně pracovat s dětmi z minoritních skupin, měl by vědět, jaké zvláštnosti z jejich sociokulturní, etnické či rasové odlišnosti vyplývají, co od nich lze očekávat. Potřebuje se orientovat mimo jiné v jejich schopnostech, dovednostech, vlastnostech, duševních procesech nebo dějích. Příspěvek popisuje a interpretuje některé výsledky výzkumu, který byl zaměřen na hledání rozdílností v objektově komunikační interakci s okolím dětí majoritní společnosti a dětí sociokulturně znevýhodněných.

  • Název v anglickém jazyce

    Socio-cultural diversity and the object of communication interaction with the surroundings.

  • Popis výsledku anglicky

    That the teacher can effectively work with children from minority groups, should know what specific features of their socio-cultural, ethnic or racial differences arise, what can be expected from them. Needs to be geared, among other things in their abilities, skills, characteristics, mental processes. This paper describes and interprets some of the results of the research, which focused on the search for diversity in the communications object interaction with the surrounding society and the majority ofsocially and culturally disadvantaged children.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AN - Psychologie

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/1J037%2F05-DP2" target="_blank" >1J037/05-DP2: Příčiny a mechanismy vytváření vzdělávacích blokád příslušníků skupin z odlišného sociokulturního prostředí a formulace strategií k jejich překonávání.</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2008

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Vzdělávání v sociokulturním kontextu: Diverzita a vzdělávací bariéry

  • ISBN

    978-80-7414-035-8

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    12

  • Strana od-do

  • Název nakladatele

    Univerzita J.E.Purkyně v Ústí nad Labem

  • Místo vydání

    Ústí nad Labem

  • Místo konání akce

    Ústí nad Labem

  • Datum konání akce

    7. 5. 2008

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku