Kritická analýza teoretických východisek realizace tzv. multikulturních projektů v ČR.
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F44555601%3A13430%2F08%3A00004636" target="_blank" >RIV/44555601:13430/08:00004636 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Kritická analýza teoretických východisek realizace tzv. multikulturních projektů v ČR.
Popis výsledku v původním jazyce
Text je dílčím výstupem výzkumu zveřejněného pod názvem Situační analýza zaměřená na zmapování stávající nabídky na trhu institucionální podpory a realizace programů multikulturní výchovy v ČR ve vztahu k různým cílovým skupinám a reflexí Rámcového vzdělávacího programu pro ZV. Příspěvek se zabývá východisky, obsahy a cíli tzv. multikulturní výchovy realizované v České republice a jejich konsekvencemi pro prováděcí praxi i edukační klima ve společnosti
Název v anglickém jazyce
Critical analysis of the resources of multicultural education projects realisation in Czech Republic
Popis výsledku anglicky
Text is a part of research published under the name ?Situation analysis aimed to map actual offer of institutional support and realization of multicultural education programmes? and reflecting so called Frame Educational Programme for Primary Education.The paper deals with resources, contents and aims of so called multicultural education realised in Czech Republic and its consequences for application, practice and society educational climate
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
<a href="/cs/project/1J037%2F05-DP2" target="_blank" >1J037/05-DP2: Příčiny a mechanismy vytváření vzdělávacích blokád příslušníků skupin z odlišného sociokulturního prostředí a formulace strategií k jejich překonávání.</a><br>
Návaznosti
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Ostatní
Rok uplatnění
2008
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Vzdělávání v sociokulturním kontextu: Diverzita a vzdělávací bariéry
ISBN
978-80-7414-035-8
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
10
Strana od-do
—
Název nakladatele
Univerzita J.E.Purkyně v Ústí nad Labem
Místo vydání
Ústí nad Labem
Místo konání akce
Ústí nad Labem
Datum konání akce
1. 1. 2008
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
—