Animační programy pro děti z "Matiční ulice" v pražských galeriích.
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F44555601%3A13430%2F08%3A00004653" target="_blank" >RIV/44555601:13430/08:00004653 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Animační programy pro děti z "Matiční ulice" v pražských galeriích.
Popis výsledku v původním jazyce
Článek se zabývá metodami a přístupy studentů Jednooborového studia výtvarné výchovy na Katedře výtvarné kultury PF UJEP v Ústí n.L., kteří připravili animační program pro rómské děti z Matiční ulice.
Název v anglickém jazyce
Animation programs for children from "Maticni street" in Prague galleries.
Popis výsledku anglicky
The article deals with methods and approaches of the Art students of the Fine Arts Department of the Pedagogical Faculty of J.E. Purkyne University in Usti nad Labem, who designed animation programs for the Roma children from Maticni street.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
<a href="/cs/project/1J037%2F05-DP2" target="_blank" >1J037/05-DP2: Příčiny a mechanismy vytváření vzdělávacích blokád příslušníků skupin z odlišného sociokulturního prostředí a formulace strategií k jejich překonávání.</a><br>
Návaznosti
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Ostatní
Rok uplatnění
2008
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Vzdělávání v sociokulturní kontextu: Diverzita a vzdělávací bariéry
ISBN
978-80-7414-035-8
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
7
Strana od-do
—
Název nakladatele
Univerzita J.E.Purkyně v Ústí nad Labem
Místo vydání
Ústí nad Labem
Místo konání akce
Ústí nad Labem
Datum konání akce
6. 5. 2008
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
—