Netradiční učebnice jako multifunkční prostředek výuky chemie na základní škole
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F44555601%3A13430%2F08%3A00005650" target="_blank" >RIV/44555601:13430/08:00005650 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Netradiční učebnice jako multifunkční prostředek výuky chemie na základní škole
Popis výsledku v původním jazyce
V příspěvku jsou uvedeny a charakterizovány hlavní principy, které byly uplatněny při tvorbě moderní a netradiční učebnice chemie pro základní školy. Učebnice byla koncipována podle rámcových vzdělávacích programů pro základní vzdělávání. Při tvorbě učebnice byl důraz kladen především na využití modelů, schémat, vizualizací, strukturovaného textu, bohaté fotodokumentace, návodů na chemické experimenty a méně tradičních prvků (kreslené vtipy, motivační texty) tak, aby učebnice mohla sloužit jako multifunkční prostředek výuky chemie na základních školách. Učebnice obsahuje praktické využití poznatků, interdisciplinární vazby, ekologické aspekty učiva chemie, využití moderních ICT. Součástí kompletu učebnice je i pracovní sešit a velice podrobná příručkapro učitele, která má charakter metodického manuálu. Celý komplet bude v rámci příspěvku prezentován. Učebnice je navržena tak, aby usnadňovala tvorbu školních vzdělávacích programů.
Název v anglickém jazyce
Innovative Textbook as Multifunctional Resource of Chemistry Teaching in Basic School
Popis výsledku anglicky
Text book conception is based on the Framed Educational Programme of basic education. Practical using knowledge, interdisciplinarity, ecological aspects of chemistry, using modern ICT and motivation for learning chemistry will be mainly accented in thistext book. The text book should facilitate creation of school educational programme. The basic thematic plan of text book is presented. Working book and metodical handbook for teachers are also published with.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju
Ostatní
Rok uplatnění
2008
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Prostriedky edukácie v škole 21. storočia
ISBN
978-80-8083-565-1
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
5
Strana od-do
—
Název nakladatele
Univerzita Mateja Bela
Místo vydání
Banská Bystrica
Místo konání akce
Banská Bystrica
Datum konání akce
1. 1. 2007
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
—