Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Netradiční učebnice jako multifunkční prostředek výuky chemie na základní škole

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F44555601%3A13430%2F08%3A00005650" target="_blank" >RIV/44555601:13430/08:00005650 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Netradiční učebnice jako multifunkční prostředek výuky chemie na základní škole

  • Popis výsledku v původním jazyce

    V příspěvku jsou uvedeny a charakterizovány hlavní principy, které byly uplatněny při tvorbě moderní a netradiční učebnice chemie pro základní školy. Učebnice byla koncipována podle rámcových vzdělávacích programů pro základní vzdělávání. Při tvorbě učebnice byl důraz kladen především na využití modelů, schémat, vizualizací, strukturovaného textu, bohaté fotodokumentace, návodů na chemické experimenty a méně tradičních prvků (kreslené vtipy, motivační texty) tak, aby učebnice mohla sloužit jako multifunkční prostředek výuky chemie na základních školách. Učebnice obsahuje praktické využití poznatků, interdisciplinární vazby, ekologické aspekty učiva chemie, využití moderních ICT. Součástí kompletu učebnice je i pracovní sešit a velice podrobná příručkapro učitele, která má charakter metodického manuálu. Celý komplet bude v rámci příspěvku prezentován. Učebnice je navržena tak, aby usnadňovala tvorbu školních vzdělávacích programů.

  • Název v anglickém jazyce

    Innovative Textbook as Multifunctional Resource of Chemistry Teaching in Basic School

  • Popis výsledku anglicky

    Text book conception is based on the Framed Educational Programme of basic education. Practical using knowledge, interdisciplinarity, ecological aspects of chemistry, using modern ICT and motivation for learning chemistry will be mainly accented in thistext book. The text book should facilitate creation of school educational programme. The basic thematic plan of text book is presented. Working book and metodical handbook for teachers are also published with.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2008

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Prostriedky edukácie v škole 21. storočia

  • ISBN

    978-80-8083-565-1

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    5

  • Strana od-do

  • Název nakladatele

    Univerzita Mateja Bela

  • Místo vydání

    Banská Bystrica

  • Místo konání akce

    Banská Bystrica

  • Datum konání akce

    1. 1. 2007

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku