Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Možnosti zařazení poznatků z průmyslové chemie do výuky nejen přírodovědných předmětů

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15310%2F14%3A33153243" target="_blank" >RIV/61989592:15310/14:33153243 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Možnosti zařazení poznatků z průmyslové chemie do výuky nejen přírodovědných předmětů

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Příspěvek se zabývá možností aplikace poznatků z oblasti průmyslové chemie do výuky především přírodovědných předmětů na základních i středních školách. Vzhledem k mezipředmětovému přesahu tématu se dle Rámcového vzdělávacího programu pro gymnázia nabízíjeho využití nejen v předmětech vzdělávací oblasti Člověk a příroda, ale i Člověk a zdraví a v průřezovém tématu. Rámcový vzdělávací program pro základní vzdělávání je vůči zařazení tématu ještě otevřenější.

  • Název v anglickém jazyce

    Possibilities for the implementation of the industrial chemistry findings into Science education

  • Popis výsledku anglicky

    The paper deals with the possibility of application of knowledge in the field of industrial chemistry primarily in science teaching in primary and secondary schools. According to Framework Educational Programme for grammar school, the topics offer, due to the interdisciplinary overlap, its use not only in an educational area Humans and Nature, but also in Humans and Health and in cross-cutting issues. The Framework Educational Programme for Basic Education is more open to the use of the topic.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2014

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Výzkum, teorie a praxe v didaktice chemie/ Přírodovědné a technologické vzdělávání pro XXI. století

  • ISBN

    978-80-7435-417-5

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    12

  • Strana od-do

    168-177

  • Název nakladatele

    Gaudeamus

  • Místo vydání

    Hradec Králové

  • Místo konání akce

    Hradec Králové

  • Datum konání akce

    15. 9. 2014

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku