Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Nácvik první pomoci u žáků na ZŠ jako cesta k prevenci úrazů, zvyšování empatie a snižování agresivity ve vztazích mezi dětmi.

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F44555601%3A13430%2F09%3A00005235" target="_blank" >RIV/44555601:13430/09:00005235 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Nácvik první pomoci u žáků na ZŠ jako cesta k prevenci úrazů, zvyšování empatie a snižování agresivity ve vztazích mezi dětmi.

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Příspěvek se zabývá problematikou výuky zdravotnických dovedností a první pomoci v souvislosti s přípravou a realizací RVP na základní škole. Informuje o metodických materiálech vytvořených na PF UJEP a ukazuje, jak využít toto téma k prevenci úrazů, zvyšování empatie, snižování agresivity ve vztazích mezi dětmi, k utváření dobrých mezilidských vztahů a v multikulturní výchově.

  • Název v anglickém jazyce

    The practice of the medical skills and the first aid by pupils at the basic schools like the way to prevention of accidents, increasing of empathy and decreasing of aggression between children.

  • Popis výsledku anglicky

    The paper deals with problems of education of the medical skills and the first aid in connection with the training of teachers in the realization of the Framework education programme at the basic school. It informs about methodical materials that was created at PF UJEP and shows, how to employ this topic to promotion of safety, decreasing of accident rate in school, increasing of empathy, improving of human relations and multicultural education.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/1J037%2F05-DP2" target="_blank" >1J037/05-DP2: Příčiny a mechanismy vytváření vzdělávacích blokád příslušníků skupin z odlišného sociokulturního prostředí a formulace strategií k jejich překonávání.</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2009

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Program Zdraví 21 a výchova ke zdraví 2009

  • ISBN

    978-80-210-4996-3

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    19

  • Strana od-do

  • Název nakladatele

    Masarykova univerzita v Brně

  • Místo vydání

    Brno

  • Místo konání akce

    Benešov u Prahy

  • Datum konání akce

    17. 4. 2009

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    CST - Celostátní akce

  • Kód UT WoS článku