Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Dětská pojetí: teoretická východiska a metodologické aspekty

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F44555601%3A13430%2F09%3A00005194" target="_blank" >RIV/44555601:13430/09:00005194 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Dětská pojetí: teoretická východiska a metodologické aspekty

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Práce je zaměřena na problematiku dětských pojetí, jejich diagnostiky a možnosti jejich dynamické modifikace v rámci různých modelů řízení učebních činností žáků. V práci jsou uváděny a diskutovány jednotlivé metody využité k výzkumu dětských pojetí. Pozornost je věnována těmto metodám: fenomenografické interview, didaktický test, diagnostika dětské kresby, obsahová analýza textů, pojmové mapování, škálování. Dětská pojetí a jejich diagnostika jsou významnými faktory modernizace výuky v souvislosti s kurikulární reformou probíhající v ČR

  • Název v anglickém jazyce

    The Children Conceptions: theoretical resources and methodogical aspects

  • Popis výsledku anglicky

    The thesis focuses on children?s concepts, their diagnostics and possibilities of their dynamic modification within various models of managing pupils´ learning activities. Thesis specifies and discusses individual methods used in the research of children?s concepts. Attention is paid to the following methods: a phenomenographic interview, didactical test, diagnostics of a child?s drawing, text content analysis, notion mapping, scaling. Children?s concepts and their diagnostics are important factors in tuition modernization in connection with the curriculum reform in place in the Czech Republic.

Klasifikace

  • Druh

    C - Kapitola v odborné knize

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/GA406%2F09%2F0359" target="_blank" >GA406/09/0359: Možnosti a meze interakce reálného a virtuálního prostředí v počátečním přírodovědném vzdělávání</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2009

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název knihy nebo sborníku

    Výzkum výuky: tematické oblasti, výzkumné přístupy a metody

  • ISBN

    978-80-7315-180-5

  • Počet stran výsledku

    28

  • Strana od-do

  • Počet stran knihy

    180

  • Název nakladatele

    Paido

  • Místo vydání

    Brno

  • Kód UT WoS kapitoly