Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Meta-analysis of Didactic Use of Different Types of Experiment in Science Education

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F44555601%3A13430%2F09%3A00005197" target="_blank" >RIV/44555601:13430/09:00005197 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Meta-analysis of Didactic Use of Different Types of Experiment in Science Education

  • Popis výsledku v původním jazyce

    The article is about possibilities of real and virtual experiments using in the science education. The analysis of relevant foreign periodic information sources oriented on the didactic aspects of real and virtual experiments using in the science education was made. The main object of the analysis was to describe the contemporary state of didactic using of different types of experiments (included virtual presentations) in the science education in the period of last 10 years.

  • Název v anglickém jazyce

    Meta-analysis of Didactic Use of Different Types of Experiment in Science Education

  • Popis výsledku anglicky

    The article is about possibilities of real and virtual experiments using in the science education. The analysis of relevant foreign periodic information sources oriented on the didactic aspects of real and virtual experiments using in the science education was made. The main object of the analysis was to describe the contemporary state of didactic using of different types of experiments (included virtual presentations) in the science education in the period of last 10 years.

Klasifikace

  • Druh

    C - Kapitola v odborné knize

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/GA406%2F09%2F0359" target="_blank" >GA406/09/0359: Možnosti a meze interakce reálného a virtuálního prostředí v počátečním přírodovědném vzdělávání</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2009

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název knihy nebo sborníku

    Interaction of Real and Virtual Environment in Early Science Education: Tradition and Challenges

  • ISBN

    978-80-7435-019-1

  • Počet stran výsledku

    22

  • Strana od-do

  • Počet stran knihy

    145

  • Název nakladatele

    Gaudeamus

  • Místo vydání

    Hradec Králové

  • Kód UT WoS kapitoly