Projects using multimedia computers to the integration of pupils from disadvantaged backgrounds
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F44555601%3A13430%2F09%3A00005653" target="_blank" >RIV/44555601:13430/09:00005653 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
slovinština
Název v původním jazyce
Projekty využívajúce multimediálny počítač k integrácii žiakov zo znevýhodnených prostredí
Popis výsledku v původním jazyce
Príspevok je zameraný na možnosti posilnenia komunikácie detí pri projektovej výuke využívajúcej ICQ prostriedky u detí z rôznych socio-kultúrnych prostredí. Využíva projekt ?Informačné centrum pre turistov? a prehlbuje kľúčové kompetencie, medzi nimi komunikatívne, sociálne a personálne.
Název v anglickém jazyce
Projects using multimedia computers to the integration of pupils from disadvantaged backgrounds
Popis výsledku anglicky
The contribution is focused on how to strengthen the communication of children in the classroom project using ICT resources for children from different socio-cultural environment. Uses the project? Information Center for tourists? and deepens the key competencies, including communication skills, social and personal.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
O - Projekt operacniho programu
Ostatní
Rok uplatnění
2009
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Czech-Polish-Slovak mathematic school
ISBN
978-80-8084-423-3
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
5
Strana od-do
—
Název nakladatele
Akademia Pedagogiczna
Místo vydání
Krakow
Místo konání akce
Polsko, Krakow
Datum konání akce
1. 1. 2009
Typ akce podle státní příslušnosti
WRD - Celosvětová akce
Kód UT WoS článku
—