Přirozený psychomotorický vývoj dětí předškolního věku
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F44555601%3A13430%2F10%3A00005693" target="_blank" >RIV/44555601:13430/10:00005693 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Přirozený psychomotorický vývoj dětí předškolního věku
Popis výsledku v původním jazyce
Kapitola obsahuje tématiku z oblasti preprimární edukace a výchovy dětí, která je zaměřena do oblasti dětských psychomotorických aktivit. Popisuje problematiku dnešní společnosti, kdy se v předškolním věku setkáváme s přesyceností podnětů v péči o děti.Ukazuje na možnosti práce s dětmi, kde je důležité akceptovat přirozený psychomotorický vývoj dítěte a jeho jedinečnost.
Název v anglickém jazyce
Natural psychomotor development of preschool children
Popis výsledku anglicky
The chapter features themes of children?s pre-primary education and upbringing area which is aimed at children?s psychomotor activities. It describes the problems of contemporary society where we encounter sensum oversaturation during pre-school care forchildren. It shows possibilities in working with children where it is essential to accept natural psychomotor development of a child as well as his/her uniqueness.
Klasifikace
Druh
C - Kapitola v odborné knize
CEP obor
AN - Psychologie
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
O - Projekt operacniho programu
Ostatní
Rok uplatnění
2010
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název knihy nebo sborníku
Preprimární edukace v psychologických, pedagogických a sociálních souvislostech
ISBN
978-80-227-3228-4
Počet stran výsledku
9
Strana od-do
—
Počet stran knihy
117
Název nakladatele
Slovenská technická univerzita v Bratislave
Místo vydání
Bratislava
Kód UT WoS kapitoly
—